فرمانده ناحیه مقاومت بسیج احمد بن موسی (ع) شیراز:

وظیفه دینی و انقلابی ما، تبیین اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه است

سرهنگ پاسدار «مرتضی خسروانی فر» با بیان اینکه داشتن تقوا و بصیرت دینی و انقلابی، عامل اصلی حضور گسترده ملت در تمام صحنه‌های انقلاب، به ویژه انتخابات است، گفت: وظیفه دینی و انقلابی همه‌ی ما، تبیین اصول، ارزش‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی در جامعه است.
کد خبر: ۲۳۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ - 30April 2017

وظیفه ی دینی و انقلابی ما، تبیین اصول و ارزشها ی انقلاب اسلامی در جامعه استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، مراسم گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه، هفته پاسدار و هفته معلم، در ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «مرتضی خسروانی فر» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج احمد بن موسی (ع) شیراز در این مراسم طی سخنانی با اشاره به آیاتی از سوره های قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند سبحان در قرآن کریم مردم را در سه گروه معرفی فرموده است: اول مجاهدین، دوم قاعدین و سوم منافقین.

وی افزود: امروز هم در کشور و در ادبیات ما، افراد در سه گروه قرار می گیرند: اول افراد انقلابی، دوم افراد غیر انقلابی و سوم افراد ضد انقلاب، که مردم انقلابی همان مجاهدین، مردم غیر انقلابی همان قاعدین و از عامه مردم که نسبت به حفظ ارزش‌ها،اصول و اهداف انقلاب بی تفاوت و احساس تکلیف ندارند و افراد ضد انقلاب همان منافقین هستند.

سرهنگ خسروانی فر با بیان سخنانی از مقام معظم رهبری ادامه داد: انقلابی بودن یعنی بصیرت دینی و انقلابی و تقوای سیاسی داشتن، پایبندی به استقلال کشور، ارزش‌ها، اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی، شجاعت، استکبار ستیزی و در برابر نقشه های شوم دشمنان اسلام حساس بودن، استقلال سیاسی، فرهنگی، سبک زندگی اسلامی داشتن و ساده زیست بودن که این خصوصیات برجسته از شاخص های نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری نیز می‌باشد.

وی ادامه داد: خداوند سبحان در قرآن کریم می فرماید: «ان الله لا یغیرا ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم»، یعنی خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آن قوم خودشان سرنوشت خود را تغییر دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج احمد بن موسی (ع) شیراز با بیان اینکه داشتن تقوا و بصیرت دینی و انقلابی، عامل اصلی حضور گسترده ملت در تمام صحنه های انقلاب، به ویژه انتخابات است، افزود: وظیفه دینی و انقلابی همه‌ی ما، تبیین اصول، ارزش‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی در جامعه است.

سرهنگ خسروانی فر خاطرنشان کرد: ما باید به عنوان سربازان امام عصر (ع) و ولایت، تمام تلاش خود را با رعایت اخلاق اسلامی و احترام به قوانین سپاه در موضوع انتخابات، در راه تبیین اصول و اهداف انقلاب اسلامی با آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و بیان شاخص های انقلابی گری، با هدف جذب حداکثری، انگیزه دینی و انقلابی بسیجیان و عموم مردم، برای حضور گسترده و با نشاط در انتخابات پیش رو و تشخیص کاندیدای اصلح به کار ببریم تا ان شاءالله از سربازان و زمینه سازان ظهور امام عصر (عج) باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار