سرهنگ عابدی در گفت‌وگو با دفاع پرس تشریح کرد؛

تمهیدات پلیس راهور تهران در رابطه با نمایشگاه کتاب/ ایجاد 2 پارکینگ برای خودروهای شخصی

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 2 پارکینگ در حاشیه مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و حرم مطهر برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۳۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ - 03May 2017
تمهیدات پلیس راهور تهران در رابطه با نمایشگاه کتاب/ ایجاد 2 پارکینگ برای خودروهای سواریسرهنگ «حسن عابدی» جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در رابطه با تمهدیدات ترافیکی اظهار داشت: دو پارکینگ برای خودروهای شخصی در حاشیه نمایشگاه و حرم مطهر امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است، که مسافران این خودروها از پارکینگ به وسیله خودروهایی که در نظر گرفته شده است، به محل برگزاری نمایشگاه منتقل خواهند شد.
 
وی افزود: همچنین در مسیرهای منتهی به شهر آفتاب همچون اتوبان‌های خلیج فارس و علامه عسکری، نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر و به راهنمایی راننده‌ها خواهند پرداخت.
 
سرهنگ عابدی همچنین گفت: تاکنون هیچ مشکل ترافیکی در این رابطه گزارش نشده است و با توجه به اینکه روز پنجشنبه و جمعه تعداد بازدیدکنندگان افزایش خواهد یافت، در صورت بروز مشکل ترافیکی محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.
 
وی در ادامه از شهروندان تهرانی که قصد بازدید از نمایشگاه را دارند خواست که حتی‌الامکان از مترو استفاده کنند تا پارکینگ‌ها برای بازدیدکنندگان شهرستانی مورد استفاده قرار بگیرد.
 
پارکینگ نمایشگاه در ضلع غربی اتوبان خلیج فارس و پارکینگ حرم مطهر در ضلع شمالی حرم واقع شده است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار