فرمانده انتظامی شهرستان بوکان آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری جاعلان کارت‌های پایان خدمت و معافیت سربازی

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان آذربایجان غربی از دستگیری 3 نفر جاعل کارت‌های پایان خدمت و معافیت سربازی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸ - 21July 2014

دستگیری جاعلان کارت‌های پایان خدمت و معافیت سربازی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "بندریان" در گفتوگویی اظهار داشت: در پی وصول یک برگ کارت معافیت خدمت سربازی که جعلی بودن آن پس از استعلام از معاونت وظیفه عمومی محرز شده بود، موضوع جهت رسیدگی در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای اطللاعاتی متهم دستگیر که پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات فنی و پلیسی ابتدا با بیان اظهارات فریبنده سعی در گمراهی ماموران را داشت، اما با تحقیق و گردآوری ادله غیر قابل انکار توسط پلیس چارهای جز بیان حقیقت نداشته  و اعتراف کرد که چند سال قبل توسط یک نفر رابط با پرداخت مبلغی وجه نقد کارت مذکور را دریافت کرده است.

سرهنگ "بندریان " در ادامه بیان داشت: با همکاری متهم و تحقیقات پلیس در این زمینه یک نفر از رابطان مرتبط با جاعل اصلی کارت های پایان خدمت و معافیت دستگیر که در بازجویی صورت گرفته او نیز ضمن تائید اظهارات متهم عنوان کرد که پولهای دریافتی را به شخصی به هویت معلوم پرداخت و نامبرده اقدام به جعل و تحویل کارت میکرده که با اقدامات اطلاعاتی، نامبرده نیز دستگیر و به بزه انتسابی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی بوکان در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده جهت رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب بوکان معرفی شدند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار