مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۱۷۰ طلبه کرمانشاهی به اردوی راهیان نور غرب کشور

مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه گفت: در راستای تجدید عهد و پیمان با امام و شهدا، ۱۷۰ نفر از خواهران طلبه بسیجی استان کرمانشاه به اردوی راهیان نور غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۲۳۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ - 06May 2017

اعزام ۱۷۰ طلبه کرمانشاهی به اردوی راهیان نور غرب کشوربه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه، از اعزام ۱۷۰ نفر از طلاب کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: این تعداد از طلبه ها به صورت سهمیه ای برای هر مدرسه در نظر گرفته شده است و در قالب ۴ اتوبوس برای تجدید عهد و پیمان با امام و شهدا به این اردوها اعزام شدند.

وی هدف از اعزام طلاب به این مناطق را آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس دانست و افزود: از مهم ترین دستاوردهایی که در این اردوها خواهران طلبه با آن آشنا خواهند شد، عمل به وصایای شهدا است که بندگی خدا و عمل به دستورات الهی را در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام کریمی افزود: بدون شک قدم نهادن در مسیر شهدا و عمل کردن بر اساس وصیت آن‌ها سعادت و عاقبت به خیری را به همراه دارد.

وی رسالت طلاب و روحانیون در امر تبلیغ را بسیار خطیر خواند و خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان اسلام تلاش می کنند تا ارزش‌های اسلامی و دینی را در جامعه ما کمرنگ جلوه دهند. لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی بیمه می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار