فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد

فرهنگ‌سازی معروف‌ها راه‌ مقابله با منکرات است

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی معروف‌ها از راه‌های مقابله با منکرات است، گفت: مقابله با منکرات تنها به حجاب و ظواهر اشخاص منتهی نمی‌شود، بلکه باید تمام شئونات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی اخلاقی و اعتقادات و باورها را در بر بگیرد.
کد خبر: ۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ - 22July 2014

فرهنگ‌سازی معروف‌ها راه‌ مقابله با منکرات است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "یحیی شرفی" فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتوگویی شرط تحقق امر به معروف و نهی از منکر به شکل گسترده در جامعه را مردمی بودن آن دانست و اظهار داشت: برای احیاء این فریضه باید از لایههای مختلف اجتماع کمک بگیریم.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر مرز شغلی نمیشناسد و بر همگان واجب است این فریضه را در جامعه ساری و جاری کنند.
 
شرفی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح امور، نقشی پایهای داشته و بقاء عزت و اعتبار دین به آن وابسته بوده و ترک آن موجب فساد امور و زوال اعتبار اسلام است.
 
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از ترویج و نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به مثابه اصالتبخشی به ارزشها یاد کرد و تصریح کرد: پیامدهای بیتوجهی به انجام این فریضه الهی میتواند جامعه را زیر سئوال ببرد.
 
شرفی در ادامه به برخی نکات مهم در زمینه امر به معروف ونهی از منکر اشاره کرد و گفت: تذکر لسانی باید از تقوا منشأ بگیرد و بهکار بردن کلمات سنجیده در امر به معروف بسیار مهم است که باید برخاسته از تقوا باشد.
 
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه فرهنگسازی معروفها از راههای مقابله با منکرات است، اظهار داشت: مقابله با منکرات تنها به حجاب و ظواهر اشخاص منتهی نمیشود، بلکه باید تمام شئونات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی اخلاقی و اعتقادات و باورها را در بر بگیرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار