مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان مرکزی:

ولایت‌فقیه قلب تپنده نظام اسلامی است

حجت الاسلام رضوی‌زاده، ولایت‌فقیه را قلب تپنده نظام اسلامی دانست و گفت: فرمایشات ولی‌فقیه فصل‌الخطاب و حجت برای همگان است.
کد خبر: ۲۳۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ - 08May 2017
ولایت فقیه قلب تپنده نظام اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام رضوی‌زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه «روح‌الله» استان مرکزی در همایش هفته عقیدتی سپاه و تجلیل از مربیان عقیدتی در سپاه ناحیه ساوه با اشاره به نقش روحانیت در جامعه اسلامی اظهار داشت: هدایت‌گری امت اسلامی از جمله مهم‌ترین نقش‌های مربوط به جامعه روحانیت است که مصداق بارز آن را می‌توان در شخصیت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: در کنار شخصیت امام راحل شهدایی نظیر مطهری توانستند با حرکت‌های انقلابی و موثر خود، راه رهبر زمانه خود را ادامه داده و سبب ماندگاری حرکت انقلابی امام خمینی (ره) شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: شهید مطهری با دیدگاه روشنگری که داشتند توانستند فعالیت‌های بزرگی در راستای هدایت جامعه اسلامی داشته باشند، اما متأسفانه دشمن کوردل در حساس‌ترین مقطع زمانی ایشان را به شهادت رساند و جامعه اسلامی بزرگ‌ترین استاد اندیشه‌های اسلامی را از دست داد.

حجت الاسلام رضوی زاده با اشاره به انتشار اندیشه‌های متفکرانه شهید مطهری در سطوح بین‌المللی گفت: اندیشه‌های شهید مطهری آنقدر غنی بود که نیاز است در سطوح بین المللی مطرح و برای مردم تبیین و تشریح شود تا از فراموشی آن‌ها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: دشمن در این خیال بود که با شهادت این استاد فرزانه می‌تواند اندیشه، تفکر و راه وی را از بین ببرد، اما حرکت‌های انقلابی که بعد از ایشان شکل گرفت نشان داد که این راه همواره ادامه داده می‌شود و هر روز تعداد زیادی از جوانان انقلابی به سمت و سوی آن کشیده خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها