حجت الاسلام صفاران در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سربازان نیروهای مسلح با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آشنا می‌شوند

معاون روابط عمومی و تبلیغات وزارت دفاع گفت: در راستای بصیرت افزایی نیروهای مسلح، دوره‌های آشنایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای سربازان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ - 11May 2017
سربازان نیروهای مسلح با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آشنا می‌شوندحجت الاسلام و المسلمین «عزت الله صفاران» معاون تبلیغات و روابط عمومی ‌وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: همه ساله نیروهای مسلح همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و در آستانه نیمه شعبان، برنامه ویژه‌ای را برای سربازان برگزار می‌کند و از برترین‌های آنان تجلیل به عمل می‌آورد؛ چرا که دوران جوانی خود را در نیروهای مسلح سپری می‌کنند.

وی افزود: به همین مناسبت جشنواره‌ای با چندین برنامه تدارک دیده شده است که در مرحله اول سربازانی که در رشته‌های مختلف اعم از پاسداری، نظم، انضباط، ایمان، تعهد و اخلاق رتبه‌هایی را کسب کردند، شناسایی می‌شوند و همچنین در حوزه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف برگزیدگان سرباز شناسایی می‌شوند و در بخش‌های مختلفی که سربازان عزیز دارای رتبه‌های علمی به ویژه در حوزه فنی باشند، تقدیر صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام صفاران گفت: تلاش ما براین است تا سربازان جوان ما در مسیر آرمان‌های امام و رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی تاکید کرد: سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح و نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدراران برنامه‌های متعددی برای بصیرت افزایی جوانان سرباز دارد که از جمله آن، آشنایی این سربازان با موضوعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات وزارت دفاع خاطرنشان کرد: در خصوص موضوع انتخابات اگر چه نیروهای مسلح نباید در امر انتخابات دخالت کنند اما این به معنا نیست که خودشان آگاهی و بصیرت و شناخت از کاندیداها نداشته باشند، لذا تلاش می‌کنیم شاخص‌هایی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخاب اصلح بیان می‌فرمایند را نشر دهیم و جوانان را به حضور با بصیرت و حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار