بیانیه وزارت دادگستری:

زمان نابودی اسرائیل نزدیک است

وزارت دادگستری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.
کد خبر: ۲۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸ - 22July 2014

زمان نابودی اسرائیل نزدیک است

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت روز قدس بیانیهای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

«روز جهانی قدس» در حالی از راه میرسد که روزها و شبهای ماه مبارک رمضان در سرزمین غزه رنگ خون گرفته و جهان در مقابل سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر و دولتهای خودفروخته عرب، شاهد وحشیگری و سفاکی رژیم منحوس و ددمنش اسرائیل است.
 
بار دیگر روز قدس فرا میرسد تا مردم شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی و سایر ملل آزاده جهان، در همراهی با ملت مظلوم فلسطین فریاد اعتراض خود را به گوش صاحبان زر و زور و مدعیان حقوق بشر برسانند.
 
رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم و بیدفاع غزه را آماج حملات موشکی قرارداده و از زمین و هوا و دریا و با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون میکشد.
 
اسفبارتر از ددمنشی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بینالمللی و مدعیان حقوق بشر و دولتهای غربی از آنان است.
 
اما وعده الهی حق است و خللناپذیر و حقیقت آن است که رژیم منفور صهیونیستی در تعلل و رخوت همیشگی اعراب بیمایه و حمایت وقیحانه آمریکا و شرکای اروپاییاش طرفی بر نخواهد بست و دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.
 
کارکنان وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران، همراه و همصدا با آزادگان جهان، «روز قدس» این ودیعه ارزشمند و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را ارج نهاده و از آحاد امت اسلامی و آزادگان جهان دعوت میکنند تا ضمن بزرگداشت این روز الهی، خشم و نفرت خود از کانونهای ظلم و تجاوز و دولتهای استکباری و متجاوز به حقوق مظلومین و ستمدیدگان را با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش گذاشته و با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، غریو برائت سر دهند.
نظر شما
پربیننده ها