نورچه‌ای خبر داد؛

اختصاص 605 سهمیه حج تمتع به خانواده‌های ایثارگر/ اعزام دو نفر از بستگان شهدای منا به حج

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در نشست توجیهی حج تمتع از اختصاص 605 سهمیه حج به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 14May 2017
اختصاص 605 سهمیه حج تمتع به خانواده های ایثارگر/ اعزام دو نفر از بستکان شهدای منا به حجبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، در نشست توجیهی اعزام کاروان های حج تمتع که با اولویت اعزام خانواده های معظم شاهد به مکه مکرمه و حج واجب برگزار شد، نورچه ای معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از اختصاص 605 سهمیه حج تمتع به خانواده های ایثارگر تهرانی خبر داد.
 
وی گفت: این سهمیه طبق ضوابط اعلام شده و بر اساس اولویت گروههای ایثارگری و با رعایت شرایط سنی به ایثارگران تعلق خواهد گرفت.
نورچه ای  افزود: دو نفر از بستگان درجه یک شهدای منا نیز در سال جاری به حج تمتع اعزام می شوند.
 
در ادامه این نشست انصار محمدی رئیس اداره ورزشی و اردویی بنیاد تهران با  تشريح نحوه ثبت نام حج تمتع و برنامه های اداره ورزشی و اردویی، برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و راهیان نور را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اردوی زیارتی مشهد مقدس  نیز که به مناسبت روز جوان و تجلیل از فرزندان معزز شاهد حضانتی، با موفقیت برگزار شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده 60 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قالب اردوی یاد یاران به کرمانشاه و جبهه های غرب اعزام و از مناطق عملیاتی سرپل ذهاب، بازی دراز، پاوه، تنگه مرصاد و دیگر مناطق بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار