رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا بیمه شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون شهدای والامقام بیمه شده است و امروز باید از سوی مردم راه شهدا ادامه یابد.
کد خبر: ۲۳۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ - 16May 2017
انقلاب اسلامی با خون شهدای والامقام بیمه شده استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تقارن 14 و 15 خرداد با ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان فرصت خوبی برای اصلاح خود و ارتباط با خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تربیت ملت مسلمان ایران موجب عزت و عظمت انقلاب اسلامی شد، افزود: امروز نور انقلاب اسلامی ایران در همه جای جهان تابیده است.

حسینی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت ایام سالروز رحلت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی به این مناسبت در استان برگزار می‌شود.

وی استقلال، آزادی وم جمهوری اسلامی را شعار اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: به برکت وجود حضرت امام (ره)، کاخ‌های ظلم و استبداد در کشور برچیده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: زنده نگه‌داشتن 14 خرداد و قیام خونین 15 خرداد امری ضروری است.

حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدای والامقام بیمه شده است و امروز باید از سوی مردم راه شهدا ادامه یابد تصریح کرد: تبیین شخصیت فکری و علمی امام راحل و معرفی آن به نسل‌های جوان و آینده باید در برنامه‌ها دیده شود.

حسینی با بیان اینکه امسال سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان مقارن شده است، افزود: امسال هیچ اعزامی از سوی شورای هماهنگی استان به مرقد امام  راحل نخواهیم داشت.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان خاطرنشان کرد: حضور مردم در همه عرصه‌ها موجب پایداری نظام اسلامی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار