سردار دهقان:

حضور مردم در انتخابات بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بزرگترين عامل بازدارنده در برابر تهديدات نظام سلطه، حضور حداكثری مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۲۳۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 16May 2017
حضور مردم در انتخابات بزرگترین عامل بازدارنده برابر تهدیدات استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتيپ «حسين دهقان» وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح طی سخنانی در جمع كاركنان وزارت دفاع، با تبيين ضرورت حضور حداكثری مردم در انتخابات 29 ارديبهشت، تصريح كرد: بزرگترين عامل بازدارنده در برابر تهديدات نظام سلطه، حضور حداكثری مردم است. 
 
وی افزود: حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رای در روز جمعه 29 ارديبهشت ماه تضمين كننده‌ی حيات و بقای انقلاب اسلامی است و استمرار بخش پيشرفت، عزت و سربلندی ايران اسلامی خواهد بود.

سردار دهقان با اشاره به شرايط حساس و پيچيده منطقه و توطئه‌های خطرناكی كه آمريكا، رژيم صهيونيستی و رژيم آل سعود برای تداوم بحران، جنگ و خون ريزی در منطقه در قالب ناتوی عربی طراحی كرده‌اند، گفت: با نمايش اتحاد، انسجام و قدرت ملی در انتخابات پيش رو قادر خواهيم بود اين توطئه شرارت آميز را خنثی و پشت سر بگذاريم.
 
وی با تاكيد بر برگزاری انتخابات در محيطی پر شور و نشاط توام با نظم و امنيت كامل اظهار كرد: آحاد مردم، جريانات، احزاب و سلايق سياسی و دست اندركاران برگزاری انتخابات با رعايت مر قانون و احترام به نظرات، ديدگاه‌ها و سلايق طرف مقابل، زمينه انتخاباتی با شكوه و حماسی را فراهم كنند.
 
وزير دفاع گفت: بی ترديد حماسه مردم در 29 ارديبهشت ماه پشتوانه‌ای بزرگ و مستحكم برای نيروهای مسلح در دفاع از حريم دين و ميهن خواهد بود و روحيه‌ای مضاعف به آنان خواهد بخشيد.
 
سردار دهقان افزود: از فردای انتخابات و مشخص شدن رئيس جمهور منتخب بايد همه با هم با وحدت و انسجام دست در دست يكديگر با اقدامات جهادی و جهشی تلاش كنيم تا با سرعت به سمت اهداف پيش بينی شده در سند چشم انداز برنامه بيست ساله كشور و افق 1404 گام برداشته و آن‌ها را يكی پس از ديگری محقق کنیم.
 
وزير دفاع در پايان گفت: رجاء واثق دارم كه ملت بزرگ ايران اين بار نيز با حضور ميليونی خود حماسه‌ای بزرگتر و با شكوه‌تر خلق خواهند كرد و با حضور بی نظير خود قلب رهبری معظم انقلاب اسلامی و ارواح مطهر حضرت امام (ره) و شهيدان را شاد و مسرور و دشمنان و بدخواهان ايران اسلامی را مايوس خواهند كرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها