بیانیه ناجا به مناسبت روز قدس

روز قدس نماد تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم است

نیروی انتظامی در بیانیه‌ای روز قدس را روز نماد تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم جهانی و روز حمایت بی دریغ از مردم ستمدیده و رنج کشیده فلسطین و همه ملت‌های مظلوم و تحت ستم جهان دانست.
کد خبر: ۲۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ - 23July 2014

روز قدس نماد تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در بیانیه نیروی انتظامی آمده است:

در رمضانی دیگر به آخرین جمعه این ماه مبارک نزدیک می شویم، جمعه ای که با ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز قدس نامیده شد و این روز ها شاهد حملات ددمنشانه و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع و مظلوم نوار غزه از سوی صهیونیستهای جنایتکار هستیم.
 

سکوت مجامع جهانی در مقابل جنایت بزرگ صهیونیستها نشانه سقوط اخلاق انسانی در دنیای کنونی و تمسک به خوی ددمنشانه و رفتار غیر انسانی در عرصه روابط بینالمللی است، به گونهای که تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با جانبداری برخی از کشورها علیالخصوص آمریکا همراه است.

مجامع و محافل بینالمللی که برای اعدام یک قاچاقچی مواد مخدر که بدنبال منافع شخصی خود در صدد به تباهی کشاندن جوانان جوامع است، بیانیه صادر میکنند، چطور در مقابل قتل عام و نسلکشی کودکان و زنان بی دفاع و بیپناه باریکه غزه حتی یک بیانیه هم صادر نمیکنند.

در مقابل این سیاستهای دوگانه جهان غرب مدعی دموکراسی، مردم فلسطین سربلند و با مشت های خالی اما با ایمان به حقانیت خود ایستاده تا به جهانیان ثابت کنند و بگویند که مسأله فلسطین با این جنایتها و گذشت زمان از بین نخواهد رفت.
 
 روز قدس، روز نماد تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم جهانی و روز حمایت بی دریغ از مردم ستمدیده و رنج کشیده فلسطین و همه ملت های مظلوم و تحت ستم جهان می باشد.
 
 نیروی انتظامی ضمن بیعت مجدد با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لبیکگویی منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنهای(مدظلهالعالی) با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین، حمایت راسخ خود را از آنان اعلام داشته و در کنار ملت بیدار و ولایتمدار غیور ایران با حضور گسترده در راهپیمایی جمعه سوم مرداد ماه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و باردیگر انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی به گوش جهانیان میرساند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار