سردار بختیاری عنوان کرد؛

تهیه طرح تحول همه‌جانبه در دانشگاه علوم انتظامی

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر لزوم ایجاد تغییر و تحول در دانشگاه‌ها گفت: ما در دانشگاه علوم انتظامی برای تحقق این موضوع طرح تحول همه‌جانبه دانشگاه را تهیه کردیم.
کد خبر: ۲۳۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ - 18May 2017
تهیه طرح تحول همه‌جانبه در دانشگاه‌های علوم انتظامی
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم لطفعلی بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا صبح امروز در همایش سازوکار مهارت محوری تربیت و آموزش در نیروهای مسلح اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که دانشگاه‌ها باید دائما در حال تغییر و تحول باشند و این کار باید با طرح و نقشه صورت گیرد؛ لذا مادر دانشگاه علوم انتظامی برای تحقق این موضوع طرح تحول همه جانبه دانشگاه را تهیه کردیم، که در حوزه‌های آموزشی و مهارتی و تربیتی خصوصا در زمینه تربیت‌های انقلابی و دینی کارآیی لازم را دارد.

وی افزود: زمانی که ما از تحول صحبت می‌کنیم، یعنی تحول در همه ابعاد یک دانشجو مد نظر است، از این رو وقتی قرار است که چنین طرحی اجرا شود، باید برای تک تک ابعاد آن برنامه داشته باشیم.

سردار بختیاری گفت: در حوزه تربیتی و مهارت افزایی صرف گفتن و مباحث نظری کافی نیست و نیاز به طراحی و برنامه ریزی عملیاتی دارد. کاری که ما در دانشگاه علوم انتظامی انجام دادیم در واقع تهیه یک مدل جهت توسعه شخصیتی و روحی و روانی دانشجویان است، که برای آن شاخص‌هایی را نیز تعیین کردیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین تاکید کرد: این طرح در حال حاضر برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم انتظامی اجرایی شده است و تفاوتی که بین دانشگاه ما و سایر دانشگاه‌های نیروهای مسلح وجود دارد، این است که تمامی آموزش‌های عمومی و تخصصی در داخل دانشگاه انجام می‌گیرد.

وی همچنین گفت: آموزش‌های مهارتی که در حال حاضر برای دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه انجام می‌شود، در آینده برای فرماندهان و مدیران ارشد نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار