امیر ولیوند:

رزمایش‌ها عرصه خوبی برای ارزیابی مهارت‌ها و آموزه‌های نظامی هستند

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزاری رزمایش‌ها را یکی از مهم‌ترین میادین تست آموزه‌های نظامی برشمرد.
کد خبر: ۲۳۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ - 18May 2017
رزمایش‌ها عرصه خوبی برای ارزیابی مهارت‌ها و آموزه‌های نظامی هستند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «حسین ولیوند» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا امروز در همایش سازوکار مهارت محوری تربیت و آموزش در نیروهای مسلح اظهار داشت: یکی از مهمترین مولفه‌های رشد آموزشی و پژوهشی در سطح نیروهای مسلح ایجاد انگیزه در اساتید و دانشجویان است.

وی با بیان اینکه فعالیت علمی اگر با انگیزه و عشق و علاقه همراه نباشد، خروجی نخواهد داشت، افزود: افراد نظامی باید به شاخصه‌هایی چون آموزش، نظم، سازماندهی و کار با تجهیزات بها دهند و با علاقه امور نظامی‌گری را دنبال کنند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با تاکید بر ضرورت توجه به مسئله تخصص‌گرایی و حرفه‌اندوزی در کنار آموزش بیان کرد: تلاش ما بر این است که اساتید و مربیان نیروهای مسلح را بر مبنای آموزه‌های مهارت محور توانمند کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه آموزش و پژوهش و مهارت‌افزایی متناسب با ماموریت‌های نظامی دیدگاه‌های مکاتب مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم.

امیر ولیوند در پایان برگزاری رزمایش‌ها را یکی از مهمترین میادین تست و تمرین آموزه‌های نظامی برشمرد و گفت: صحنه رزمایش می‌تواند عرصه خوبی برای ارزیابی مهارت‌ها و آموزش‌ها باشد.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار