وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

نتیجه انتخابات شوراها توسط استانداری‌ها اعلام می‌شود

وزیر کشور گفت: در حال شمارش آرای انتخابات شوراها هستیم و نتایج آن توسط استانداری‌ها اعلام می‌شود.
کد خبر: ۲۳۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ - 20May 2017
نتیجه انتخابات شوراها توسط استانداریها اعلام می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، دقایقی پیش عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: امروز خیلی خوشحال هستیم و خدا را به خاطر برخورداری از نعمت مردم انقلابی و مومن و همچنین به خاطر نعمت برخوردرای از نظام جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری حاکم بر آن شکر می‌کنیم.

وی افزود: در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی مردم فرصت تعیین سرنوشت پیدا کردند و در انتخابات انجام شده تاکنون با خلق حماسه‌ها صفحات زرینی در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشتند.

وزیر کشور ادامه داد:‌ امروز یکی از صفحات پرافتخار تاریخ مردم‌سالاری کشور رقم و حماسه مردم ثبت شد. انتخابات با امنیت کامل و شور و نشاط و ذوق مردم در پای صندوق‌های رای به همه جهان نشان داده شد و یکبار دیگر اثبات شد که مردم مدافع و حامی انقلاب و متحد و منسجم در جهت اهداف آن یعنی تقویت دین خدا و انقلاب و خدمت به مردم مصمم هستیم.

رحمانی فضلی با تشگر از دست‌اندکاران از تمامی عوامل اجرا، نظارت، امنیت، تبلیغات و قوای قضائیه و مقننه و شورای نگهبان و سپاه و بسیج تشکر کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون 99.7 درصد شعبات رای شمارش شده نتیجه نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری را به قرار زیر بیان کرد:

کل آرای ماخوذه 41220131 رای

آرای کسب شده توسط حجت‌الاسلام روحانی 23549616 رای معادل 57 درصد کل آراء و ایشان به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد

تعداد آرای حجت‌الاسلام رئیسی 15786449 رای معادل 38.5 درصد کل آراء

تعداد آرای میرسلیم 478215 رای و تعداد آرای هاشمی‌طبا 215450 رای

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امیدواریم خدا به همه ما توفیق خدمت به مردم را بدهد خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در مقابل این حضور پرشکوه مردم مطالبات و خواسته‌های آنها در حوزه اجرایی را با همکاری و پایان رقابت و شروع رفاقت به انجام رسانیم. بنده به صورت ویژه از مقام معظم رهبری که در تمام مراحل قبل و حین انتخابات در جهت افزایش مشارکت، سلامت قانونی و امنیت آن تاکید داشتند تشکر می‌کنم.

رحمانی فضلی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نتیجه انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: آرای این انتخابات در حال شمارش است و توسط استانداری‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها