سردار رضایی خبر داد؛

هلاکت 12 قاچاقچی و دستگیری 4 سوداگر مرگ

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از 6 تن انواع مواد مخدر و هلاکت و دستگیری 16 سوداگر مرگ در چند عملیات جداگانه در مرزهای سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برخورد قاطع با اشرار و قاچاقچیان مسلح به صورت ویژه در دستور کار است.
کد خبر: ۲۴۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ - 21May 2017
کشف بیش از 6 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ هلاکت 12 قاچاقچی و دستگیری 4 سوداگر مرگ/ اهتمام ویژه مرزبانی بر برخورد قاطع با اشرار و قاچاقچیان مسلح
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان سیستان و بلوچستان در چند عملیات جداگانه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملياتی، از انتقال محموله‌های مواد مخدر به داخل كشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهيزات كامل، تشديد پوشش نوار مرزی را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچيان قصد داشتند مقادير قابل توجهی مواد را به داخل كشور منتقل کنند که با واكنش به موقع مرزبانان مواجه شدند.

فرمانده مرزبانی کشور در تشریح روند عملیات‌ها، بیان کرد: در یکی از این عملیات‌ها، مرزبانان در مجموع یک تن و 925 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و 772 كيلوگرم ترياک و 153 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و توقیف 14 دستگاه وسیله نقلیه در یکی دیگر از این عملیات‌های مسلحانه اشاره کرد و گفت: در این عملیات، 6 تُن و 220 کیلوگرم موادمخدر شامل هروئین، مرفین، تریاک، حشیش کشف، 12 قاچاقچی دستگیر و 4 سوداگر مرگ به هلاکت رسید.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: همچنين مرزبانان در سیستان و بلوچستان طی این مدت موفق به توقيف 5 دستگاه خودرو، شناور و جلوگیری از خروج 26 هزار و 100 ليتر فرآورده‌های سوختی از كشور شدند.

وی با تأکید بر عزم جدی نیروهای مرزبانی برای برخورد با عوامل ایجاد ناامنی، اشرار و قاچاقچیان مسلح، خاطرنشان کرد: پس از شهادت 9 نفر از مرزبانان عزیز در هنگ مرزی میرجاوه، دستگیری مهره‌ها و عناصر پلید گروه تروریستی، برخورد قاطع با اشرار و قاچاقچیان مسلح به صورت ویژه در دستور کار است؛ بحمدالله با تلاش‌های شبانه روزی، تعدادی از مظنونين به معاونت در به شهادت رساندن مرزداران هنگ میرجاوه و اعضاء باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در سراوان و ميرجاوه دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی در پايان ضمن بزرگداشت ياد و خاطره شهدای هنگ مرزی ميرجاوه، گفت: با همت، تلاش و غيرت مرزبانان اين خطه از ايران اسلامی، اجازه نخواهيم داد كه خون شهدا پايمال شود و بيش از پيش برای حفظ امنيت جامعه، تعالی وحدت در استان و گرفتن انتقام خون شهدا مصمم هستيم.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار