فرمانده سپاه استان سمنان خبر داد

پیگیری اخذ اعتبارات پارک موزه دفاع مقدس سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: طرح کلی و محتوایی پارک موزه استان را طی جلسه‌ای در آینده نزدیک با آقای نوبخت، معاون اجرایی رئیس جمهور مطرح و نسبت به اخذ اعتبارات لازم اقدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰ - 24July 2014

پیگیری اخذ اعتبارات پارک موزه دفاع مقدس سمنان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، سردار «محمدتقی شاهچراغی» فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان در بازدید از پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان گفت: احداث مجموعهای با هدف احیاء و زنده نگه داشتن حماسهی هشت سال دفاع مقدس تحت عنوان پارک موزه از اقداماتی است که باید در دستور کار دولت و دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

سردار شاهچراغی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات چشمگیر انجام گرفته، پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان را بزرگترین پروژه فرهنگی استان دانست و تصریح کرد: سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان تمام توانمندی و ظرفیت خود را در کمک رسانی جهت به نتیجه رسیدن این پروژه ملی به کار خواهد بست.

فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان اظهار داشت: طرح کلی و محتوایی پارک موزه را طی جلسهای در آینده نزدیک با آقای دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور مطرح و نسبت به اخذ اعتبارات لازم اقدام خواهیم کرد.

سردار شاهچراغی در این جلسه نسبت به پیگیری امور در استان و تهران و همچنین برگزاری جلسات با مسئولین استانی و کشوری قول مساعد همکاری داد.

در این بازدید سردار شاهچراغی ضمن بازدید میدانی از پروژه پارک موزه نسبت به وادیها، گالریها، امور محتوایی، کمیته هنری و المانهای پیش بینی شده توجیه شده و در جریان کلی امور محتوایی قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار