فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

فتح خرمشهر حماسه‌‌ای تکان‌دهنده‌ در تاریخ انقلاب است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتح خرمشهر حماسه‌ای تکان‌دهنده در تاریخ پس از انقلاب است.
کد خبر: ۲۴۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ - 22May 2017

فتح خرمشهر حماسه‌‌ای تکان‌دهنده‌ در تاریخ پس از انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، علی رزمجو امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 اظهار داشت: فتح خرمشهر حماسه‌ای تکان‌دهنده و بسیار عمیق در تاریخ پس از انقلاب است که امروز بعد از 35 سال با یادآوری آن قلب‌ها تسخیر می‌شود.

وی افزود: در این روز رزمندگان اسلام، با فداکاری و جان‌فشانی که از خود نشان دادند برگ زرینی از جوانمردی، رشادت و فداکاری را به منصه ظهور گذاشتند تا هر زمان که از آنها یاد می‌شود مانند نگینی درخشان در تاریخ هشت سال دفاع مقدس از خود نور ساطع کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: روز سوم خرداد یادآور همدلی و وحدت بین مردم و نیروهای مسلح بود که توانستند در سایه توجه به دستورات امام راحل، دشمن را مغلوب و سربلندی و افتخار را برای کشور به ارمغان آورند.

وی ادامه داد: رزمندگان دیروز که دلاورانه خرمشهر را آزاد کردند، امروز در کنار جوانان برومند و با آمادگی کامل از حیث تجهیزات و اشرافیت اطلاعاتی بر منطقه خلیج فارس آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروهای مسلح به ویژه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در راستای افزایش آمادگی و ارتقای توان بازدارندگی رزمایش‌های مختلف را در دستور کار دارند.

رزمجو افزود: برای بزرگداشت روز سوم خرداد ماه روز آزادی خرمشهر ویژه‌برنامه‌های متفاوتی از جمله برگزاری نشست‌های بصیرتی، غبارروبی قبور مطهر شهدا و صبحگاه مشترک با حضور کلیه نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها