رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح:

۱۰۰هزار سرباز برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دوران خدمت سامان‌دهی شدند‌

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: ۱۰۰هزار سرباز برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دوران خدمت سامان‌دهی شدند و این طرح برای نخستین بار در سال ۹۶ اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ - 23May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرتیپ پاسدار «موسی کمالی»، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح  عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در سمنان اظهار داشت: 110 هزار سرباز در دوران خدمت برای فراگیری آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای در طرحی با عنوان «نهضت توانمندسازی» سامان‌دهی شدند.

وی با بیان اینکه ستاد کل نیروهای مسلح برای بهبود شرایط سربازی در دوران خدمت این طرح را برای نخستین بار در کشور اجرا می‌کند، افزود: ایجاد یک رویکرد جدید برای به‌کارگیری و فراگیری آموزش‌های لازم در دوران خدمت سربازی یکی از اهداف اجرای این طرح است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: با توافق بین این ستاد و سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش‌های فنی در رشته‌های مختلف بین سربازان جوان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: با فراگیری این آموزش‌ها سربازان می‌توانند پس از اتمام خدمت برای کارآفرینی و خوداشتغالی اقدام کنند.

کمالی از آغاز این طرح در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و مدون این طرح به‌زودی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های فرهنگی و راه‌های کارآفرینی نیز برگزار می‌شود و این طرح سربازان را برای ورود به محیط کار آماده می‌کند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها