نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

اقتدار کشور در سایه ولایت فقیه امکان‌پذیر است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتدار کشور در سایه ولایت فقیه و تفکرات ولی فقیه امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۲۴۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ - 24May 2017
اقتدار کشور در سایه ولایت فقیه امکان‌پذیر استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمانشاه که در محل سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، گفت: فتح خرمشهر یک قصه معمولی و عادی نبود لذا جای تبریک و مبارکباد به ملت ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از راه دور حرف می‌زنند اما قدرت نزدیک شدن را ندارند گفت: مدافعان حرم که در فاصله چندین کیلومتری از کشور برای دفاع از اسلام تلاش می‌کنند دنیا روی آنان حساب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فتح خرمشهر یک قصه معمولی نبود و جای تبریک به ملت ایران دارد عنوان کرد: چنانچه هشت سال دفاع مقدس نبود امروز 44 میلیون نفر پای صندوق‌های رای حاضر نمی‌شدند و این حضور به برکت دفاع مقدس و فتح خرمشهر است و امروز هر دستاوردی و اقتداری در منطقه به خرمشهرها و دفاع مقدس مربوط می‌شود.

علما با بیان اینکه بنا بر بیانات امام خمینی (ره) فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌های اسلامی است گفت: آنچه امروز می‌بینید در سایه این کلمه فتح اسلامی و حضور مبارک فرزندان اسلام و شهدا است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر اکنون رئیس‌جمهور آمریکا کُری می‌خواند از قدرت اسلام و فرزندان اسلام حساب می‌برد و هرچند تمام شیاطین یک جا جمع شوند همانطور که با خورشید نمی‌توان مقابله کرد با ارزش‌های اسلامی ایران نیز نمی‌توان مقابله کرد.

آیت‌الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: به فرموده ایشان قبل از فتح خرمشهر بازدیدی داشتم و جز غصه و نگرانی چیزی آنجا نبود. اما خدا چگونه معامله کرد!؟

وی گفت: امام خمینی (ره) فرمود خدا خرمشهر را آزاد کرد زیرا بر حسب مادی چنین چیزی امکان‌پذیر نبود که 20 هزار نفر تسلیم شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روز فاصله گرفتن از اسلام روز مصیبت است اما تا زمانی که تکیه‌گاه ما محتوای اسلام است هیچ دغدغه‌ای نداریم افزود: باید قدر این نظام و محتوای آن را بدانیم و تا زمانی که از محتوای نظام مراقبت کنیم ناراحتی وجود ندارد.

آیت‌الله علما عنوان کرد: معاون صدام می‌گفت که نه برای خاک و آب ایران بلکه برای نابودی جمهوری اسلامی ایران آمدیم که آن را ریشه‌کن کنیم که به فضل الهی و تکیه بر اسلام آنها ریشه‌کن شدند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه همه مسئولان بدانند امام بر اسلام و محتوای اسلام تکیه داشت گفت: امام توانست در دنیا این تفکر را مطرح کند که این قدرت و اقتدار ایران اسلامی است که 70 کشور در یک سو و ایران در یک طرف قرار می‌گیرد اما اقتدار اسلام اجازه نداد آنها یک قدم جلو بیایند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار