همزمان با سالروز فتح خرمشهر؛

گلزار شهدای «سوم خرداد» قم غبارروبی شد

گلزار شهدای عملیات «بیت المقدس» و فتح خرمشهر، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا در قم، غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۲۴۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 25May 2017
گلزار شهدای «سوم خرداد» در قم غبارروبی شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، همزمان با سی و پنجمین سالروز فتح خرمشهر، جمعی از مسئولان استان قم از جمله «سید مهدی صادقی» استاندار، «رضا سیار» فرماندار و «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و نیز تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم شهیدپرور و خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان با حضور در گلزار شهیدان سوم خرداد، ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با آرمان های شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

«سیدجواد هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم طی سخنانی اظهارداشت: استمرار راه انبیاء و اوصیاء و ولایت فقیه، از مهمترین اهداف شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: اگر ما امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم و در هر جایگاه و مقامی نیز که قرار داریم، به برکت خون های شهدا است.

مزار مطهر جمع زیادی از شهدای سوم خرداد در خیابان آیت الله نجفی (ارم) قم قرار دارد و یادمانی نیز به همین منظور در این مکان ساخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها