مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

ولایت‌مداری عامل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: اقتدار، استقامت٬ ایمان، فداکاری و ولایت‌مداری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باعث شد در مقابله با دشمنان و استکبار پیروز شویم.
کد خبر: ۲۴۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ - 25May 2017
ولایت مداری، اصل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، پیش از ظهر امروز مراسم گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در اداره کل دادگستری این استان برگزار شد.

علی مهدیخانی طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به سالروز فتح خرمشهر از چنگ رژیم بعثی عراق است٬ گفت: عملیات بیت‌المقدس در تاریخ ملت ایران روز ایثار، مقاومت و پیروزی است و یکی از بزرگ ترین عملیات‌هایی است که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام بویژه خط شکنان استان زنجان در آن خوش درخشیدند و توانستند برگ زرین دیگری به افتخارات خود بیافزایند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام توانستند با 23 روز مقاومت و ایستادگی شبانه‌روزی، دشمن بعثی را شکست دهند،‌تصریح کرد: استان زنجان بیش از 150 شهید در عملیات بیت‌المقدس تقدیم انقلاب و دفاع از میهن کرده است واین فداکاری‌ها و ایثارگری آنان هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس ایران از تجهیزات دفاعی کم‌ی برخوردار بود٬ گفت: اقتدار، استقامت٬ ایمان، فداکاری و ولایت‌مداری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باعث شد در مقابله با دشمنان و استکبار پیروز شویم.

مهدیخانی به ولایت‌مداری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: اصل ولایت‌پذیری و وجود رهبری عالم و هوشمند باعث شده تا ایران به‌عنوان یک کشور امن در بین کشورهای منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد: با نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و تکیه بر توان داخلی می‌توان برمشکلات غلبه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار