نویسنده کتاب «قفسی که شکست» مطرح کرد؛

تأثیر نگارش رویدادهای دوران دفاع مقدس در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

نویسنده کتاب «قفسی که شکست» با بیان اینکه نگارش رویدادها و خاطرات دوران دفاع مقدس در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده تأثیر بسزایی دارد، گفت: از دستگاه‌ها و ادارات انتظار می‌رود از نشر کتب در این حوزه حمایت بیشتری کنند.
کد خبر: ۲۴۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ - 25May 2017
تأثیر نگارش رویدادهای دوران دفاع مقدس در انتقال فرهنگ ایثار و شهادتخسرو نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، با بیان اینکه بیش از هشت سال از عمر خود را در اسارت نیروهای عراقی سپری کردم، اظهار داشت: کتاب «قفسی که شکست» قطره‌ای از اقیانوس بیکران دوران دفاع مقدس است که به رشته تحریر درآمده است.

وی با بیان اینکه این کتاب در 151 صفحه به نگارش درآمده، افزود: اغلب موضوعات این کتاب مربوط به دوران اسارت است، اما به دوران کودکی تا زمان ورود به جنگ، زمان اسارت، پایان اسارت و حتی بعد از اسارت نیز پرداخته شده است.

نویسنده کتاب «قفسی که شکست» با بیان اینکه دستگاه‌ها و ادارات باید در مستندسازی دوران دفاع مقدس دخیل بوده و حمایت بیشتری انجام دهند، گفت: نگارش رویدادهای دوران دفاع مقدس می‌تواند در انتقال بهتر فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده تأثیرگذار باشد.

این آزاده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه افتخار شرکت در عملیات بیت‌المقدس را داشته است، ابراز کرد: رمز موفقیت ما در عملیات بیت‌المقدس توکل به خدا، اعتقاد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و عزم و اراده راسخی بود که در وجود همه رزمندگان وجود داشت.

نیکنام خاطرنشان کرد: این عوامل سبب شد که رزمندگان ما با همه توان و با اراده بسیار قوی در این عملیات در مقابل دشمنی که تا دندان مسلح بوده و از کمک‌های شرق و غرب برخوردار بود با موفقیت پیش رفته و دشمن را در همه صحنه‌های جنگ زمین‌گیر کرده و شکست را بر دشمن تحمیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار