با حضور سردار عراقی و سردار فضلی؛

بیستمین همایش «یادیاران» استان البرز برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، با حضور سردار «عبدالله عراقی» و سردار «علی فضلی»، بیستمین گردهمایی «یادیاران» استان البرز با حضور بیش از 1500 نفر از یادگاران لشگر 10 سیدالشهدا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 26May 2017
«بیستمین» همایش «یادیاران» استان البرز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، بیستمین گردهمایی «یادیاران» استان البرز، ظهر روز گذشته (پنج شنبه) با حضور بیش از 1500 نفر از یادگاران لشگر 10 سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

در این مراسم، سردار «عبدالله عراقی» جانشین نیروی زمینی سپاه ضمن تشریح بخشی از عملکرد رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در عملیات «بیت المقدس» دشمن روی عوامل فیزیکی درست حساب کرد، اما در مورد عوامل معنوی و غیرفیزیکی کاملا غلط محاسبه کرده بود.

وی ضمن بیان خاطراتی از حماسه آفرینی‌های نیروهای ایرانی در آزادسازی «حلب» خاطرنشان کرد: بسیاری از ساکنان خانه ها و مغازه ها فرصت نکرده بودند حتی طلا، جواهرات و وجوه نقدی خودشان را بردارند که این مساله تنها به دلیل ناامنی شدید منطقه است.

سردار عراقی با تاکید بر این که اگر ناامنی در کشوری به وجود بیاید توسعه ای شکل نمی‌گیرد، افزود: اگر دولت در جامعه‌ای نتواند امنیت به وجود بیاورد، اصل دولت بودنش زیر سوال است.

در ادامه این مراسم و در حضور سردار «علی فضلی» جانشین بسیج مستضعفین، سردار «سید یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز و سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، از مقام شامخ تعدادی از یادگاران هشت سال جهاد و حماسه تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم، رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در فضایی کاملا صمیمی به یادآوری خاطرات خود از دوران جنگ پرداختند و به یاد آن دوران عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار