سالروز ولادت شهید/10

مسلمانان جهان وحدت و اتحاد را فراموش نکنند

شهید حسن عاشوری در قسمتی از وصیتنامه‌اش می‌نویسد: من به تمام مسلمین جهان می‌گویم که وحدت و اتحاد را فراموش نکنید و قرآن را بخوانید و در راه امام گام بردارید.
کد خبر: ۲۴۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ - 27May 2017

مسلمانان جهان وحدت و اتحاد را فراموش نکنندبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، همزمان با ششم خردادماه تعداد 12 نفر از رزمندگان استان مرکزی به مقام بلند شهادت دست یافته‌اند که شهیدان علیرضا حسینی، قدرت‌الله داودآبادی، محسن رستمی، رضا فیض‌آبادی، نصرت‌الله قدبیگی، محمدعلی کهن‌زار، حمید مظاهری، عبدالله موگویی، نادعلی میرزایی، محمد نعیمی، محسن یارمحمدی و حسن عاشوری همگی در این روز سالگرد ولادتشان است.

6 روز از خرداد سال 40 می‌گذشت که در خانواده عاشوری فرزندی قدم به جهان هستی گذاشت که او را همنام با دومین خورشید امامت یعنی حسن نام‌گذاری کردند.

جنگ تحمیلی فرصتی بود تا او رسالت سنگین بندگی در درگاه پروردگار را به جا آورده و با حضور در جبهه لبیک‌گوی امام زمانه‌اش روح‌الله باشد.

سرانجام در بیست و سوم خرداد سال 62 درحالی که در عملیات مربوط به غرب کشور شرکت کرده بود با نوشیدن شربت شهادت برای ابد جاودانه شد.

فرازی از وصیتنامه شهید عاشوری:

بسم رب الشهداء

انالله و انا اليه راجعون

و لا تقولوا لمن يقتل فى سبيل الله اموات بل احياء ولكن لا تشعرون

سلام و درود بى‌پايان به مرجع تقليد شيعيان جهان رهبر سازش‌ناپذير مستضعفان، دشمن مستكبران، پير جماران، ابرمرد دوران، نايت بر حق امام زمان (عج) خمينى روح خدا.

اى كه مهدى با تو همزبان است. اى كه كلام تو همچون آتشفشان است. اين چند خطى را كه مى‌نويسم به خاطر آن است كه بدانى ما دنباله رو تو و سرباز امام زمان (عج) هستيم و بدان حال كه مى‌نويسم از تمامى وجودم بر اين سطرهاى خالى كه نشان مى‌دهد در وجود من عشق به شهادت و راه حسين (ع) است و من هم راه حسين (ع) را كه راه رسيدن به الله است پيش گرفتم تا به كافران نشان دهم كه مكتب ما اسلام است.

عشق به شهادت و عشق به الله تنها يک چيز مى‌شناسد و اگر سد و مانعى در راه او ايجاد شود همه را با ايمانش كنار می‌زند تا به معبود خود برسد.

اما شما مادرم و پدر پيرم بدانيد قرآن كه كلام آسمانى است و خمينى كه رهبرم مى‌باشد در وجود من آتشفشانى بوجود آورده‌اند كه تمامى وجودم را به تحرک وا داشته است و ذره ذره وجودم عشق به شهادت و عشق به خدا پر شده كه به فرماندهى و رهبرى خمينى تا آخرين قطره خون خود خواهم جنگيد.

در قرآن آمده است (قاتلوا فى سبيل الله) پس بنابراين با سپاهيان كفر صدام و صداميان به‌خصوص آمريكاى جهانخوار می‌جنگيم و انقلاب عزيزمان را به جهان و جهانيان صادر مى‌كنيم تا تمام جنايت پيشگان را از روى زمين ريشه كن كنيم همانطور كه كلام آسمانى می‌فرمايد (قاتلوهم حتى لاتكون فتنة و يكون الدين کله لله) پس فرمان خدا را گوش مى‌دهيم و با اين مزدوران آمريكايى مى‌جنگيم و براى رسيدن به الله جان خود را فدا مى‌كنيم. قرآن مى‌فرمايد (ان الله يحب الذين يقاتلون فى سبيله صفا كانهم بنيان مرصوص)

بدرستی كه كسانى كه در راه خدا كشته مى‌شوند خدا آنها را دوست دارد و آنها مانند دژ محكم و استوار، پس چه بهتر من با بينش وسيع‌تر عشق به شهادت و عشق به الله را با جان و دل بخرم تا بر كفرپيشگان درسى از عشق به حسين را دوباره زنده كنم.

اى پدرم و مادرم‌ كه‌ راه حسين و على (ع) را بر من‌ آموختيد و برادرانم و خواهرانم و اى تمام خويشاوندانم:اگرخبر شهادت من به شما رسيد با ديدگان باز برخيزيد، وضو بگيريد نماز به‌جاى‌ آريد و شكر خداى يكتا را كنيد و بگوييد (الله اكبر) و بگوييد حسن شهادتت مبارک. دوست دارم لباس‌هاى نو بپوشيد و شادى كنيد زيرا كه من به معبود خود رسيدم و پيروز شدم.

اگر در راه اسلام بكشيد پيروزيد و كشته هم شويد پيروز، باز از شما مى‌خواهم طورى جنازه‌ام را تشييع كنيد كه دشمن خونخوار بر خود بلرزد و نفس كثيفش مملو از كثافاتش مدفون شود.

من به تمام مسلمین جهان می‌گویم که وحدت و اتحاد را فراموش نکنید و قرآن را بخوانید و در راه امام گام بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها