نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

وحدت مهمترین عامل امنیت در کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مهمترین عامل وجود امنیت و آرامش در کشور ما وجود وحدت و همدلی بین همه اقشار با هر مذهب و سلیقه‌ای است.
کد خبر: ۲۴۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ - 27May 2017
وحدت مهمترین عامل امنیت درکشور استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد استهلال اهل سنت استان کرمانشاه گفت: متاسفانه امروز منطقه ما در آتش فتنه و نفاق می‌سوزد و ایران به خاطر وجود علمای بصیر و فهیم، منطقه‌ای امن و با آرامش است.

وی گفت: امروز بنا بر اخبار رسیده از عراق و سوریه ۸۰ درصد از علمای اهل سنت مناطقی که به دست داعش افتاده است کشته شده‌اند و این به معنای آن است که بقای فتنه آنها بر نبود علمای بصیر و دانشمند است و به حمدالله امروز ایران اسلامی به برکت وجود این علما است که همچون کوهی با قدرت و آرامش ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: در احکام اهل سنت هیچ کسی حق ندارد به علمای اهل سنت اجبار کند و این علما هستند که در این باره تصمیم می‌گیرند و انشالله وحدت را در ماه رمضان به جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

وی با انتقاد از رژیم آل سعود گفت: مبادا که الگوی کسی در ایران آل‌سعود قرار بگیرد که امروز مایه سرشکستگی و ذلت دنیای اسلام است.

آیت‌الله علما افزود: رئیس جمهور حکومت کافر آمریکا صراحتاً می‌گوید که عربستان برای ما مثل یک گاو است و تا زمانی که شیر داشته باشد می‌دوشیم و در جواب می‌بینیم پادشاه عربستان در سفر ترامپ هزاران میلیارد از پول بیت‌المال مسلمانان عربستان را با خواری تقدیم او می‌کند.

وی گفت: امروز ما باید مراقب باشیم و از اوضاع و احوال منطقه عبرت بگیریم که اگر یک لحظه غافل شویم منطقه ما نیز همانند سوریه، عراق و افغانستان گرفتار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار