سردار غیب پرور:

باید از شتابزدگی در برنامه‌های بسیج پرهیز کرد/ اتفاقات بدی در انتخابات روی داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید برنامه‌های بسیج در بطن جامعه بوده و اثربخش باشد و از شتابزدگی نیز در اجرای برنامه‌ها پرهیز کرد.
کد خبر: ۲۴۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ - 28May 2017
باید از شتابزدگی در برنامه‌های بسیج پرهیز کرد/ اتفاقات بدی در انتخابات روی دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (7 خرداد) در مراسم تودیع و معارفه‌ مسئول بنیاد تعاون بسیج، با اشاره به انتخابات اخیر اظهار داشت: انتخابات رخدادی است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزی؛ از سوی دیگر هر کسی که پای صندوق رأی آمده و به نامزد مورد نظر خود رأی داده یقیناً ابتدا رأی تمام افراد به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی سپس با اشاره به دستگیری تعدادی از سلطنت طلبان، منافقین و گروه‌های معاند در ایام انتخابات، تصریح کرد: هم مشارکت مردم یک پیروزی بود و هم امنیت فوق العاده‌ این انتخابات در یک کشور 80 میلیونی یک پیروزی ارزشمند بود.

سردار غیب پرور همگرایی و گفتمان واحد را از جمله دستاوردهای انتخابات دانست و تصریح کرد: اتفاقات بدی نیز در این ایام رخ داد تا جایی که حتی برخی به سپاه که مظهر اقتدار ملی است تاخت و تاز کردند در صورتی که سپاه آيينه اقتدار كشور و انقلاب و خار چشم رژیم صهیونیستی است اما آنان كه به سپاه حمله می‌كنند آيا به عواقبش نيز انديشيده‌اند؟

وی در ادامه پیرامون فعالیت‌های سازمان بسیج هم گفت: باید برنامه‌های بسیج در بطن جامعه بوده و اثربخش باشد، از شتابزدگی در برنامه‌ها پرهیز کرد و خدمات اجتماعی، محور اصلی فعالیت‌های بسیج قرار دارد. بسیجیان هم باید در متن جامعه باشند نه در حاشیه، موضوعاتی است که باید در بسیج مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بایستی چهره بسیج، چهره‌ای خدمتگزار در منظر افکار عمومی باشد لذا تا می‌توانیم باید بخش‌های خدماتی بسیج را تقویت کرده و افزایش داد، چون بسیج می‌بایستی همواره مظهر اسلامیت نظام باشد.

وی همچنین با اشاره به نقش آفرینی بنیاد تعاون بسیج بیان داشت: بنیاد تعاون از مجموعه‌های مهم و مؤثر این نهاد مردمی است که باید مجموعه‌ای خدمت رسان و انقلابی باشد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار