نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توسعه توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: این توسعه موجب افزایش قدرت بازدارندگی کشورمان خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ - 28May 2017
توسعه توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست«سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص اقدامات اخیر دولت آمریکا و مجلس سنای این کشور مبنی بر تحریم ایران به دلیل فعالیت‌های موشکی، اظهار داشت: آمریکا با اعمال فشار و تحریم‌ به دنبال متوقف ساختن فعالیت موشکی ایران است که اعمال این تحریم‌ها در تناقض با برجام است.
 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران که همواره از سوی کشورهای سلطه‌گر مورد تهدید است، باید دارای قدرت دفاعی و بازدارندگی باشد و توانمندی موشکی، قدرت بازدارندگی کشورمان را موجب خواهد شد.
 
نقوی حسینی با بیان اینکه توسعه توان موشکی قابل مذاکره نیست، عنوان کرد: این توسعه در راستای مقابله با تهدیدات و استراتژی دفاعی کشور است.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح داشت: با وجود مثلث شوم تروریسم ساز که توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در منطقه ایجاد شده است، باید به تقویت و توسعه فناوری‌های دفاعی به خصوص در حوزه موشکی پرداخت.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار