سردار بختیاری مطرح کرد؛

تقویت حوزه‌های مهارت محوری در دانشگاه علوم انتظامی امین/ توسعه و آماده‌سازی سطح تحصیلات تکمیلی دافوس

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین از تقویت حوزه‌های مهارت محوری در دانشکده‌های علوم و فنون مرز، اطلاعات و آگاهی، انتظامی و راهور خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ - 29May 2017
تقویت حوزه‌های مهارت محوری در دانشگاه علوم انتظامی امین/ توسعه و آماده‌سازی سطح تحصیلات تکمیلی دافوسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «لطفعلی بختیاری» فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در نشست فصلی فرماندهان و مدیران دانشگاه امین، تابستان را فرصتی مغتنم برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و تبیین سیاست‌گذاری‌های کلان حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و هیئت علمی دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: همزمان با اجرای کارورزی دانشجویان دانشگاه، کارگاه‌های توانمندسازی اعضای هیئت علمی و فرماندهان صف دانشگاه امین با رویکرد مهارت محوری برگزار می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: سال گذشته فرآیند و رویکرد تغییر در حوزه پشتیبانی دانشگاه مدنظر قرار گرفت، لذا در سال جاری، تقویت این حوزه در بستر آموزشی، پژوهشی و دانشجویی در دستور کار است و در سه ماه دوم امسال به اجرا می‌آید.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین تصریح کرد: نگاه به فرآیندهای حوزه آموزشی و پژوهشی می‌بایست یک نگاه تسهیل برانگیز باشد.

وی بر تقویت مهارت محوری در این دانشگاه به خصوص در دانشکده‌های علوم و فنون مرز، اطلاعات و آگاهی، انتظامی و راهور تاکید کرد.

سردار بختیاری در خاتمه ضمن تقدیر از دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری سی و هشتمین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه، خاطرنشان کرد: در تابستان امسال طرح توسعه، طراحی و آماده سازی سطح تحصیلات تکمیلی دافوس (دانشکده فرماندهی و ستاد) نیز در دستور کار است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار