دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توسعه فعالیت‌های موشکی در راستای تقویت قدرت بازدارندگی است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های موشکی در راستای تقویت قدرت بازدارندگی است، گفت: در این رابطه با هیچ کشوری مذاکره نخواهیم کرد.
کد خبر: ۲۴۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ - 29May 2017
توسعه فعالیت‌های موشکی در راستای تقویت قدرت بازدارندگی است«کمال دهقانی فیروزآبادی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص وضع تحریم‌های جدید از سوی آمریکا علیه ایران به بهانه فعالیت‌های موشکی، اظهار داشت: بارها از سوی مسئولان کشور تاکید شده است که فعالیت‌های موشکی و توسعه آن حق قانونی ما است و در راستای تقویت قدرت بازدارندگی انجام می‌پذیرید.
 
وی خاطرنشان کرد: امنیت داخلی کشور ما هیچ ارتباطی با دیگر کشورها ندارد و در رابطه با فعالیت‌های موشکی با هیچ کشوری مذاکره‌ای نکرده و نخواهیم کرد.
 
دهقانی فیروزآبادی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی با این نظام و مردم خصومت داشته‌اند و نشان داده‌اند با نظامی که بر پایه مردم سالاری دینی استوار باشد، دشمنی دارند.
 
وی ادامه داد: خصومت‌های آمریکا طی 4 دهه گذشته، ابعاد بسیاری داشته است که شامل پشتیبانی از صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران، حمایت از منافقین و تحریم‌های اقتصادی می‌شود. البته آمریکایی‌ها در برهه‌هایی، تعهداتی هم دادند اما به تعهداتشان عمل نکردند که نمونه اخیر آن برجام بود.
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از توافق برجام هرگونه تحریمی از سوی آمریکا و هر کشور دیگر که طرف مقابل برجام است، علیه ایران وضع شود ناقض برجام است، گفت: این رویه و دشمنی آمریکا ادامه خواهد داشت و عهدشکنی‌های آمریکایی‌ها تازگی ندارد و پس از این نیز باید منتظر تحریم‌های جدید باشیم.
 
دهقانی فیروزآبادی تصریح داشت: ما باید فعالیت‌های موشکی که حق مسلم‌مان است را ادامه و توسعه بدهیم و بدانیم که دنیا نیز فقط آمریکا نیست و ضمن انجام برنامه‌ریزی برای تامین امنیت، رشد و پیشرفت کشور در زمینه‌های مهم همچون اقتصادی را باید دنیال کرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار