امیر اسماعیلی:

توجه به قرآن موجب افزایش روحیه عملیاتی کارکنان می‌شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) توجه به قرآن توسط کارکنان نیروهای مسلح را موجب افزایش روحیه و در نتیجه افزایش توان عملیاتی دانست.
کد خبر: ۲۴۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ - 30May 2017
توجه به قرآن موجب افزایش روحیه عملیاتی کارکنان می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، کلاس تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان ویژه فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با حضور امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده این قرارگاه و حجت الاسلام و المسلمین «محمدباقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه برگزار شد.

امیر اسماعیلی در ابتدای این جلسه اظهار داشت: توجه به قرآن و تاثیرات معنوی این کتاب آسمانی باعث افزایش روحیه و توان عملیاتی کارکنان می‌شود.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم است تا با استفاده از انوار کلام وحی توجه بیشتر به امور معنوی داشته باشیم.

امیر اسماعیلی در ادامه با اشاره به برگزاری منظم کلاس‌های قرآن و تفسیر در سطح قرارگاه پدافند هوایی افزود: در طول ماه مبارک رمضان در همه یگان‌های قرارگاه پدافند هوایی در سطح کشور کلاس‌های قرآن و تفسیر در سطوح مختلف برای کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار