آیت‌الله مجتهد شبستری:

مسئولین باید انقلابی بوده و انقلابی بمانند

امام جمعه سابق تبریز امروز در مراسم بدرقه خود گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و مسئولین باید بیشتر از گذشته به این امر اهتمام بورزند.
کد خبر: ۲۴۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ - 30May 2017
مسئولین باید انقلابی بوده و انقلابی بمانند که این از تاکیدات رهبر معظم انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز صبح امروز در مراسم بدرقه خود با تشکر از حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم، اظهار داشت: بنده طلبه‌ای حقیر هستم‌ اما به‌ خاطر لطف و محبتی که دارید از شما تشکر می‌کنم، انقلابی بودن و انقلابی ماندن از تاکیدات رهبر انقلاب است و مسئولین باید بیشتر از گذشته به این امر اهتمام بورزند.

وی تاکید داشت: در همه صحنه‌ها انقلابی بودن لازم است خصوصا در آذربایجان چرا که این خطه حساس است، دشمنان برای این خطه دندان تیز کرده‌اند و به یاد داریم که در توطئه تجزیه آذربایجان مردم به صحنه آمده و این توطئه را خنثی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام برای ما عزیز‌ است و بیش از 200 هزار خون برای اسلام و انقلاب ریخته شده است، تصریح کرد: باید حواسمان جمع باشد تا پاسدار خون شهدا باشیم؛ امیدوارم در صحنه نماز جمعه نیز حضور پررنگ داشته باشید، به همه سفارش کنید که در این حرکت عبادی و سیاسی شرکت نمایند.

وی افزود: برای آیت‌الله آل هاشم، منتخب رهبر انقلاب نیز آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

آیت‌الله شبستری با بیان اینکه در باب اقتصاد نیز اوضاع کشور به‌جز توجه به اقتصاد مقاومتی که رهبری گفته‌اند حل نخواهد شد، توضیح داد: ایشان به دولت‌مردان گفته‌اند نگاهتان به داخل باشد و کالاهای غیر ضروری را وارد نکنید، عزیزان دولت باید توجه داشته باشند که نگاه به خارج خیری ندارد؛ این مصداق بارز مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان است.

وی بیان کرد: دولت دوازدهم هم همانطور که وعده داده در باب اشتغال و گشایش اقتصادی اقدام کند تا مردم از این معضل نجات یابند.

امام جمعه سابق تبریز ابراز داشت: هموراه در این مدت شرمنده دوستان بوده‌ام و امیدوارم حلالم کنید؛ وداع سخت است اما معنایش این نیست که شما را فراموش کنم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار