شهید امرعلی مرادی:

تا زنده هستید از خدا، اسلام و امام خمینی پشتیبانی کنید

شهید امرعلی مرادی در قسمتی از وصیتنامه خود می نویسد: پدر جان و مادر جان، تا زنده هستید بعد از من از خدا و اسلام و امام خمینی پشتیبانی کنید.
کد خبر: ۲۴۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 01June 2017
تا زنده هستید از خدا، اسلام و امام خمینی پشتیبانی کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، توصیه شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان به پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری خواندنی است.
 
دانش‌آموز شهید «امرعلی مرادی» نیز مانند دیگر شهدا همه را به حمایت از حضرت امام خمینی (ره) دعوت کرده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست

این چه شمعی ست که جانها همه پروانه اوست

و اینک حسین تنها نیست؛ شهیدان زنده‌اند، الله اکبر، به خون غلتیده‌اند، الله اکبر

پدر بزرگ، مادر بزرگ، ای شهیدپروران تاریخ. ای مستضعفین که خدا از آن شماست. ای کسانی که خداوند شما را امتحان کرد و به درستی از امتحان پیروز بیرون آمدید و من در راه خدا رفتم و به شما مژده می‌دهم که اگر راه خدا را گم نکنید در قیامت روسفید خواهید بود. پدر جان و مادر جان، تا زنده هستید بعد از من از خدا و اسلام و امام خمینی پشتیبانی کنید. مبادا خدای ناخواسته بعد از مرگ من به کسی از جمهوری اسلامی توهین کنید و تا زنده هستید از امام خمینی دفاع کنید که در قیامت شفاعتتان کند. 

به مادرم، پدرم، برادرانم، اقوام و خویشانم پیام می‌فرستم که تا آخرین قطره خون‌تان از جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی دفاع کنید. حیف است به خدا چنین رهبری را تنها گذارید. اگر شماها از اسلام، قرآن و جهاد در راه خدا و مستضعفان دفاع نکنید در حضور رسول‌الله (ص) شرمنده خواهید بود.

عزیزانم، محل دفنم به اختیار شماست. هرجا که خواستید دفن کنید. در ضمن، ای کسانی که می‌خواهید برای من خیراتی دهید، مدیون هستید اگر به جز چایی خالی چیز دیگری بدهید، خرجی که می‌خواهید برای من بکنید در راه خدا به یتیمان مستضعف و به جنگ‌زدگان بدهید که شاید خدا از گناهان ما بگذرد.

ای مسلمانان، شما فکر نکنید که ما برای پول به جبهه می‌رویم، راه ما به سوی خداست و از شما تقاضا می‌کنم که خون‌تان را در راه خدا بدهید و از خدا بخواهید که در بستر مرگ نمیرید و به تمام دوستان و برادران پیام می‌دهم که امام را تنها نگذارند. والسلام

شهید امرعلی مرادی

تاریخ تولد: 1348/12/12

تاریخ شهادت: 1366/5/2

نوع عضویت: دانش‌آموز بسیجی

مزار: گلزار شهدای سرحدآباد کرج

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار