امروز صورت می‌گیرد؛

بررسی توطئه عبور از امام (ره) در برنامه «روشنا»

برنامه روشنا، شامل سلسله مباحث استاد حسن رحیم‌پور با موضوع «عبور از امام و دوستی با دشمنان ایشان و انقلاب اسلامی»، روی آنتن شبکه افق می‌رود.
کد خبر: ۲۴۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ - 06June 2017
بررسی توطئه عبور از امام(ره) در برنامه «روشنا»
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، برنامه «روشنا» شامل سلسله مباحث قرآنی، اعتقادی و معارفی استاد حسن رحیم‌پور ازغدی، 16 خرداد ماه با توجه به سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد به موضوع «عبور از امام و دوستی با دشمنان ایشان و انقلاب اسلامی» اختصاص دارد.

در این برنامه استاد رحیم‌پور درباره مسئله تحریف امام و نظریاتی که می‌گویند باید اندیشه‌های امام را به موزه سپرد، سخن می‌گوید. «روشنا» امروز (سه شنبه 16 خرداد) ساعت 13:30 از شبکه افق پخش می‌شود.
 
تاکنون استاد رحیم‌پور ازغدی سلسله سخنرانی‌هایی پیرامون «تفکرات امام خمینی(ره)»،‌ «مکتب امام و خط تحریف»،‌ «آدم‌های آمریکا در پشت جبهه انقلاب» و «افراطی خواندن مواضع امام» انجام داده است.
 
«حسن رحیم‌پور ازغدی» متولد ۱۳۴۳ در شهرستان مشهد و از نظریه‌پردازان جمهوری اسلامی ایران و از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی است. او یکی از «چهره‌های جدید در نظریه‌پردازی انقلاب اسلامی» است، که عضو هیئت ارزیابی علمی و فرهنگی و مدیر مسئول و سردبیر نشریه کتاب نقد است.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار