«پاکدشت»، میزبان «پنجاهمین شهید مدافع حرم» این شهرستان

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت گفت: پنجاهمین شهید مدافع حرم شهرستان «پاکدشت»، (جمعه) تشییع می‌شود.
کد خبر: ۲۴۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ - 06June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «اکبر رحمانی»، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت در گفتگویی اظهار داشت: پیکر شهید مدافع حرم «علی اصغر بلوچ» از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون روز (جمعه ۱۹ خرداد ماه) با حضور مردم قدرشناس و همیشه در صحنه پاکدشت و مسئولان این شهرستان تشییع و تدفین می‌شود.

وی افزود: شهید «علی اصغر بلوچ» پنجاهمین شهید والامقام مدافع حرم است که به تازگی در دفاع از حریم حرم مطهر بانوی بزرگ واقعه کربلا در نبرد با تروریست‌ها به فیض شهادت رسید و مراسم تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم پاکدشت (روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه) برگزار می‌شود.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت اضافه کرد: شهید شهید «علی اصغر بلوچ» از اتباع افغانی بود که در پاکدشت زندگی می‌کرد و به‌تازگی در نبرد با تروریست‌های تکفیری و داعش در سوریه به شهادت رسیده است، این شهید والامقام که در راه دفاع از حریم آن بانوی بزرگوار به شهادت رسید ۲۰ سال سن داشت و هنوز ازدواج نکرده بود.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار راس ساعت ۱۲ ظهر روز (جمعه) در محل مصلی نماز جمعه پاکدشت برگزار شده و پس از نماز جمعه از مصلی تا میدان معلم ادامه یافته و سپس به گلزار شهدای جمال آباد منتقل شده و در کنار والدین مرحومش و دیگر شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم آرام خواهد گرفت.

رحمانی گفت: زمان مجلس ختم و بزرگداشت شهید «علی اصغر بلوچ» متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 
منبع: شهید خبر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار