فرزندان شهدای فاطمیون از «مقاومت» خواندند + فیلم

طی مراسمی از سرود گروهی از فرزندان شهدای مدافع حرم (تیپ فاطمیون) رونمایی شد. قرار است این سرود در دیدار خانواده‌های شهدا با مقام معظم رهبری در حضور ایشان اجرا شود.
کد خبر: ۲۴۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 10June 2017

فرزندان شهدای فاطمیون از «مقاومت» خواندند+فیلم و عکسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده های شهدای لشکر فاطمیون به همت بسیج جامعه زنان و همکاری معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در شهرری برگزار شد.

در این مراسم از سرود گروهی از فرزندان شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون قطعه رونمایی شد. که به گفته مسئول گروه قرار است این سرود در دیداری که خانواده شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب دارند اجرا شود.

مسئول گروه سرود فرزندان شهدای فاطمیون درباره چگونگی تشکیل آن گفت: چندی پیش تصمیم گرفتیم گروه سرودی از فرزندان شهدای فاطمیون شکل دهیم تا در دیدار با مقام معظم رهبری اجرای برنامه داشته باشند. از یک ماه پیش حدود 40 نفر از فرزندان شهدا در سنین مختلف جمع شدند.

وی افزود: شعر توسط یکی از شاعران خوب کشور سروده شده و ملودی و آهنگ در حال تنظیم است و حتم داریم کاری جدی و قشنگی آماده شود.

خداوند من را برای مسلمانی انتخاب کرد

مسئول گروه سرود فرزندان شهدای مدافع حرم بیان کرد: در طول ماه حدود 10 جلسه با بچه‌هایی که سابقه چنین اجرایی را نداشتند کار شد که پیشرفت خوبی هم داشتند.

خانم خادمی مسلمان اهل دانمارک، دیگر مهمان این مراسم بود. وی در صحبت‌های کوتاهی گفت: 18 سال است که مسلمان هستم، مردم در کشور من خدا را نمی شناسند و از اسلام می ترسند اما اسلام بهترین دین و مایه آرامش است.

خادمی از اینکه به اسلام روی آورده خدارا شکر کرده و ادامه داد: با اینکه بعد از پذیرفتن اسلام همه خانواده ام را از دست دادم ولی برایم مهم نیست. من عاشق حجابم هستم، بار اولی که با حجاب بیرون از خانه رفتم کمی دچار مشکل شدم اما خدا به من کمک کرد.

این مسلمان اروپایی افزود: من با حجاب از زندان بیرون آمدم. عاشقانه حضرت زهرا (س) را دوست دارم و در شهادت ایشان بود که مسلمان شدم. خداوند من را برای مسلمانی انتخاب گرفت و من هدیه ام را با تشرف به اسلام گرفتم و حالا در قبال دینم مسئول هستم.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار