جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد

جلسه هئیت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان شمالی با حضور دستگاه‌های اجرایی و عمرانی استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ - 15June 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و عمرانی استان در محل فرمانداری بجنورد برگزار شد.

فرماندار بجنورد در این جلسه اظهار داشت: همانطور که می‌دانید در تمامی استان‌ها مرکز فرهنگی دفاع مقدس احداث و بهره‌برداری شده است و در جلسه‌ای استاندار تاکید داشت که احداث این مرکز فرهنگی با بودجه سازمان برنامه و بودجه استان شروع شود.

ثمینی گفت: استاندار تاکید دارد تا با امکانات دستگاه‌های دولتی و عمرانی پروژه آغاز شود تا بودجه مصوب نیز تخصیص یابد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه این است که تمامی دستگاه‌ها با تمام  توان در صحنه حضور یابند تا رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان به نسل آتی و اقشار جامعه انتقال یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: از طرف استاندار به فرماندار بجنورد تفویض اختیار شده است که به صورت عملیاتی جلسات برگزار شود و پروژه ساخت مرکز فرهنگی شروع به کار نماید.


جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد 

سرهنگ احیا محمد امیری افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس ویترین فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تمامی تاریخ نظامی جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی گفت: با توجه به اینکه خراسان شمالی علی‌الخصوص مرکز استان گذرگاه گردشگران و زائرین امام رضا (ع) می‌باشد و با توجه به محل جانمایی شده برای اسخت این مرکز، این مرکز فرهنگی جهت جذب گردشگران از اقشار بومی و غیربومی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در بین اقشار مختلف جامعه کاربرد خواهد داشت.

امیری در انتها به اقدامات انجام شده در مرکز فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و موارد مورد نیاز جهت اجرا و تامین دستگاه‌های عمرانی استان را بیان نمود و مقرر شد تا با قول مساعد دستگاه‌های عمرانی استان و با برنامه ریزی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عملیات اجرایی با توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی آغاز شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها