با حاملان واصل/23

مواظب ضد انقلاب در هر لباسی که هست، باشید

شهید حمید شهریارمحمدی در وصیتنامه خود می‌گوید: همیشه مواظب ضد انقلاب که در لباس دوست و دشمن به شایعه‌پراکنی و اراجیف و بدنامی شخصیت‌ها و ناراضی کردن مردم و گمراه کردن فرزندان دست به روش‌های مختلف می‌زنند، باشید.
کد خبر: ۲۴۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ - 18June 2017
مواظب ضد انقلاب در هر لباسی که باشد، باشیدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، قاری قرآن شهید «حمید شهریارمحمدی » در مهرماه سال 1347 در تبریز چشم به جهان گشود و در 14 مردادماه 1366 در سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیتنامه شهید:

چنانچه امام امت فرموده‌اند اهمیت این جنگ از فروع دین بالاتر است بر طبق این سخن در این موقعیت ما باید جنگ را مسئله اصلی زندگی خود قرار دهیم و به هر نحوی که می‌توانیم به انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در برابر صدام صهیونیست کمک کنیم. امروز امام زمان تک تک درها را می‌زند و شما را به جبهه‌ها دعوت می‌کند.

همیشه مواظب ضد انقلاب که در لباس دوست و دشمن به شایعه‌پراکنی و اراجیف و بدنامی شخصیت‌ها و ناراضی کردن مردم و گمراه کردن فرزندان دست به روش‌های مختلف می‌زنند، باشید.

فرازی از زندگینامه شهید:

حمید شهریارمحمدی در مهرماه سال 1347 در یک خانواده مذهبی در شهر تبریز متولد شد و تحت پدر و مادری مومن و متدین پرورش یافت، از همان اعوان کودکی در مجالس قرآنی و دینی از جمله سوگواری امام حسین (ع) حضور داشت.

در سن 12 سالگی از نعمت پدر محروم شد. هر چند سایه پدر بر سر نبود ولی با جدیت تمام، هم درس می‌خواند و هم در امور خانه کمک حال مادر بود. هر چند از دیگران فرزندان کوچک‌تر بود ولی همیشه نسبت به مادر احساس مسئولیت بیشتری داشت.

ضمن اینکه به ورزش‌های رزمی علاقه خاصی داشت. در دوران تحصیل دانش آموزی مودب و منظم بود و همواره سعی می‌کرد در کارهایش و انجام فرائض دینی جدی باشد. طوری که به پیشنهاد و تلاش و همت او هر هفته پنجشنبه‌ها اهل خانواده دور هم جمع شده و با تلاوت یک آیه از قرآن، ایرادات همدیگر را برای هم گوش زد می‌کردیم تا آن را رفع نمائیم.

در سال 62 در حالی که 15 سال بیشتر نداشت با یکی از همکلاسی‌هایش با دستکاری شناسنامه خود جهت حضور در جبهه به منطقه کردستان رفته بود که پس از چند روز پرس و جو، علی برادر بزرگترمان او را به تبریز بازگرداند ولی پس از چند مدت با اجازه از مادر و برادر‌های بزرگ‌تر با بچه‌های مسجد به جبهه اعزام شد و در عملیات بدر حضور یافت.

بالاخره در مرداد ماه سال 1366 با حضور در گردان سیدالشهدا در عملیات نصر 7 در منطقه عمومی سردشت در ارتفاعات دوپازا در سن 19 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار کم‌حرفی، رک و راستگویی ایشان بود که در تمامی مراحل زندگی 19 ساله خود سعی می‌کرد این خصوصیات را ترک نکند هر چند گاهی گاهی اوقات به ضرر ایشان تمام می‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار