نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:

روز قدس، مرکز اتصال و نقطه وحدت جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: روز قدس، روز تزریق خون در رگ‌های امت اسلامی است که به امت اسلامی حیاتی دوباره بخشید و همه آزادی‌خواهان جهان را در برابر ظلم، ستم و باطل در یک صف مستحکم قرار داد.
کد خبر: ۲۴۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ - 21June 2017

روز قدس، مرکز اتصال و نقطه وحدت جهان اسلام استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم صبح امروز در جلسه شورای معاونین سپاه، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است تا مرکز اتصال و نقطه وحدت امت اسلامی جهان اسلام باشد.

حجت‌الاسلام محبعلی احدی افزود: این روز بزرگ باید شاهراه و نشانه‌ای باشد برای همه کسانی که پیرو اسلام ناب محمدی (ص) هستند تا راه حق را از باطل تمیز داده و گم نکنند.

وی تصریح کرد: روز قدس روز ابطال و خنثی کردن نقشه شوم دشمنان اسلام است که می‌خواهند مسأله فلسطین را به فراموشی بسپارند که امام راحل با این کلمه وحدت‌آفرین به امت اسلامی حیاتی دوباره بخشید و توطئه دشمنان را خنثی نمود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با اهمیت روز جهانی قدس، تصریح کرد: روز قدس مخصوص ایران نیست بلکه روز دنیای اسلام است و از روزهای بسیار سخت و تعیین کننده است.

احدی افزود: روز قدس، روز تزریق خون در رگ‌های امت اسلامی است که به امت اسلامی حیاتی دوباره بخشید و همه آزادی‌خواهان جهان را در برابر ظلم، ستم و باطل در یک صف مستحکم قرار داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم خاطرنشان کرد: روز قدس روز وحدت، نشاط و امید امت اسلامی و روز یأس و نا امیدی دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها