سردار غیب‌پرور حبر داد؛

ویزیت رایگان 500 هزار نفر توسط بسیج جامعه پزشکی در شب‌های قدر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ویزیت رایگان 500 هزار بیمار توسط بسیج جامعه پزشکی در شب‌های قدر قابل تقدیر است.
کد خبر: ۲۴۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ - 22June 2017
ویزیت رایگان ۵۰۰ هزار نفر توسط بسیج جامعه پزشکی در شب‌های قدربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در نشست با مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به خدمت رسانی بزرگ بسیج جامعه پزشکی در شب‌های قدر اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی بهترین فرصت‌ها را برای خدمت به مردم دارد که نمونه آن کاری است که اعضای بسیج جامعه پزشکی در شب های قدر انجام دادند و طی آن 500 هزار نفر رایگان ویزیت شدند؛ کاری که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تیم‌های پزشکی که در مناطق محروم به مردم خدمات درمانی ارائه می‌دهند، گفت: یکی از کارهای ارزشمند دیگر بسیج جامعه پزشکی سازماندهی و اعزام تیم‌های پزشکی در مناطقی است که مردم آن منطقه به پزشکان و خدمات درمانی دسترسی ندارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برقراری عدالت در شئون مختلف از وظایف حاکمیت اسلامی است، عنوان کرد: یکی از فلسفه‌های خدمت رسانی بسیج، بسط عدالت در جامعه است؛ لذا همت بسیجیان نیز تلاش در همین راستاست.

سردار غیب‌پرور در ادامه افزود: برخی اقشار تخصصی بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی به عنوان اقشار مرجع جامعه مطرح هستند چون فعالیت آن‌ها در راستای محرومیت زدایی در جامعه تاثیر بسیار مطلوبی در اقشار مختلف جامعه می‌گذارد.

وی همچنین تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی ظرفیت‌هایی به مراتب بیشتر برای خدمت رسانی به مناطق محروم دارد که در صورت همراهی سایر دستگاه‌های دولتی در این زمینه خدمت رسانی به مناطق دور دست و محروم افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار