امیر اسماعیلی:

دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا از اول مهر پذیرای دانشجویان است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش با بیان اینکه جنگ آینده نبرد اطلاعاتی ورسانه‌ای خواهد بود افزود: این قرارگاه 15 پروژه جدید در دست اقدام دارد که تعدادی از آنها روز 10 شهریور و به مناسبت روز پدافند هوایی رونمایی می­شود.
کد خبر: ۲۴۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹ - 26August 2013

دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا از اول مهر پذیرای دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش در بازدید از خبرگزاری ایرنا ضمن قدردانی از تعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با نیروهای مسلح از جمله این قرارگاه، اظهارداشت:جنگ­های آینده، نبردهای رسانه­ای و اطلاعاتی خواهد بود و در چنین شرایطی وظیفه خبرگزاری­ها و رسانه­ها بخصوص ایرنا، وظیفه­ای بسیار مهم و خطیر است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش اظهارداشت: این قرارگاه 15 پروژه جدید در دست اقدام دارد که تعدادی از آنها روز 10 شهریور و به مناسبت روز پدافند هوایی رونمایی می­شود.
امیر سرتیپ اسماعیلی افزود: تعدادی دیگر از این طرح ها روز 31 شهریور و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و مابقی آنها روز 29 فروردین سال آینده و به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی خواهد شد.

وی به استقلال کامل پدافند هوایی کشور در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز خود در داخل اشاره کرد و افزود: تمامی سامانه­های قدیمی پدافندی کشور بهینه و بومی شده­اند.
 
امیر سرتیپ اسماعیلی با یادآوری اخطار به هواپیماهای فرامنطقه­ای متجاوز به آسمان کشورمان تأکید کرد که نیروهای مسلح از جمله قرارگاه پدافند هوایی کشور در آمادگی کامل قرار دارند.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال قادری
|
-
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
0
سلام.اطلاعات خوبی بود.یه سوال داشتم.پدافند نزاجا جز نیروی پدافند خواهد شد؟
نظر شما
پربیننده ها