افلاکیان/20

با حجاب كوبنده خود بر دهان تمام دشمنان اسلام بكوبید

شهید سید جلال حسینی در قسمتی از وصیتنامه خود می‌نویسد: خواهرانم! مبادا در غم از دست دادن من گریه کنید. من از تمام شما انتظار دارم كه با حجابى كوبنده و با مشتى محكم‌تر از پیش بر دهان تمام دشمنان اسلام بكوبید.
کد خبر: ۲۴۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ - 25June 2017
چشم انتظار جنازه ام نباشیدبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، امروز چهارم تیرماه 1396 است که همزمان با این تاریخ 11 نفر از پرندگان خونین‌بال دفاع مقدس در آسمان شهادت پرکشیدند. این نفرات، شهیدان «اسدالله اسدی، محمد حسینی، سعیدرضا ده‌حقی، علی رئیسی، غلامعلی زمانی، محمد سرلک، علی‌اکبر سلیمانی، غیب‌الله عقیلی‌رام، بهروز ندری، یدالله کریمی و سید جلال حسینی» هستند.

شهید سید جلال حسینی پانزدهم تیرماه سال 1341 در روستای ابراهیم‌آباد اراک دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد اعزام شد و در چهارم تیرماه 1367 در حالی که در عملیات پدافندی حضور داشت در منطقه جزیره مجنون برای همیشه آسمانی شد و تا به امروز در لیست شهدای مفقود‌الاثر استان مرکزی است.

فرازی از وصیتنامه شهید حسینی:

بسم رب شهداء و صديقين

و بجنگيد در راه خدا با آنان كه با شما مى‌جنگند ولى تجاوز نكنيد و به درستی كه خدا دوست ندارد تجاوزكنندكان را. (بقره - 190 )

من نمى‌خواهم وصیتنامه‌اى بنویسم ولى چند جمله‌اى مى‌خواهم از یک رزمنده اسلام به عنوان یادگار بماند كه امیدوارم خداوند گناهان مرا بیامرزد و جزو رستگاران باشم و یقینم شده كه خداوند گناهانم را می‌آمرزد و به لقاءالله مى‌پیوندم.

پدر مبادا از شهادت من به دیگران فخر بفروشى و باعث غرورت شود و مبادا از شهادتم استفاده دنیوى نمایید كه این شیوه اولیاءالله نیست.

و اما تو مادر، امیدوارم كه آگاهانه و شجاعانه راه مرا ادامه دهى و از غافله عقب نمانى و به هدفت كه استقرار جمهورى عدل اسلامى در سراسر جهان است عینیت بخشى و امیدوارم كه دنبال درس بروى و باسواد شوى و امیدوارم كه مرا ببخشى.

و ای پدر و مادر من شما را می‌ستایم كه چنین فرزندى تربیت كردید و به جبهه فرستادید كه باعث فخر و سربلندیتان شد.

ای پدر مبادا در سوگ شهادت من صبرت را از دست بدهى و این حكومت را محكوم نمایى، مادر مبادا در غم از دست دادن من بگریى كه دشمنان در غم تو خوشحال مى‌شوند و اما خواهرانم مبادا در غم از دست دادن من گریه کنید من از تمام شما انتظار دارم كه با حجابى كوبنده و با مشتى محكم‌تر از پیش بر دهان تمام دشمنان اسلام بكوبید.

(آنان كه رفتند كارى حسینى كردند و آنان كه ماندند باید كار زینبى كنند و گرنه یزیدى‌اند. دكتر شریعتى) اى خواهرانم نقش شما در اینجا نقش زینب (س) است امیدوارم كه نقش خود را به خوبى ایفا كنید و هرگز به منافقان اجازه ندهید از شهادت من سوءاستفاده كنند.

و اما اى برادران، اى مهدى و اى هادى، اكنون كه شما نمى‌توانید این نوشته را بخوانید و امیدوارم روزى كه شما بتوانید بخوانید به دستتان برسد و درسهایتان را خوب بخوانید به امید آن كه در آینده بتوانید فرد مفیدى در جامعه باشید و سربار جامعه نباشید زیرا كه سرنوشت جامعه به دست شماست، و اى پدر و مادر من این مسؤلیت شرعی را بر عهده شما می‌گذارم كه از تمام دوستان و آشنایان كه از من خصومتى دارند رضایت بگیرید و از طرف من از آنها معذرت خواهى كنید.

از امام خمینى پیروى كنید و هرگز او را تنها نگذارید و از دستورات او پیروى كنید زیرا كه او ولى امر و جانشین به حق امام زمان (عج) است.

و آیه‌اى كه معنى آن این است (فكر نكنید آنان كه در راه خدا كشته شدند مرده‌اند بلكه آنان زنده‌اند و در پیشگاه خدایشان روزی مى‌خورند ) و در روى سنگ قبرم حكاكى بنمایید.

دیگر اینکه اگر جنازه من به دست شما رسید از دیدن جنازه من خودداری فرماید که کسی چیزی را به کسی هدیه کرد دیگر به دنبال او نگاهی ندارد مگر غیر از این است که شما فرزندتان را به راه خدا داده‌اید و به او سپرده‌اید این نگاه به جنازه دیگر چیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها