یادداشت/ مونا معصومی

پروازی که نماد مظلومیت ایران اسلامی در آسمان شد

فاجعه کشتار جمعی انسان‌های بی‌گناه هواپیمای مسافربری ایرباس (پرواز 655)، به طور قطع به عنوان یک لکه ننگ در تاریخ سراسر جنایت زمامداران خودکامه و خونخوار آمریکا باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۲۴۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ - 05July 2017

درسی بزرگ از یک جنایت دردناکگروه حماسه و جهاد دفاع پرس ـ مونا معصومی؛ فاجعه غم انگیز ساقط کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی (هواپیمای ایرباس - 300 در 12 تیرماه 1367) یک جنایت عمدی و آگاهانه بوده است. این خوی و سرشت همه نظام‌های دیکتاتور و بی‌منطقی است که انتقام عملکرد و روش دیپلماسی شکست خورده خویش را با کشتار بی‌رحمانه انسان‌های بی‌گناه می‌گیرند.

فاجعه کشتار جمعی انسان‌های بی‌گناه هواپیمای مسافربری ایرباس، به طور قطع به عنوان یک لکه ننگ در تاریخ سراسر جنایت زمامداران خودکامه و خونخوار آمریکا باقی خواهد ماند.

این فاجعه و جنایت به جهانیان ثابت کرد که آمریکا خود بزرگ‌ترین تروریست و عامل تشنج در منطقه و جهان است، به طوری که در نهمین سالگرد حادثه، خود زبان به اعتراف گشودند و مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا، در کمال صراحت، سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را اقدامی شرم آور دانسته و توجیه آن را شرم‌آورتر تلقی می‌کند.

آمریکا با پرداخت غرامت به بازماندگان این فاجعه هولناک، ضمن اثبات حقانیت ادعاهای بر حق جمهوری اسلامی ایران، یک بار دیگر پرده از چهره کریه و ننگین خود در عرصه بین المللی برداشته و ادعای آمریکا مساوی با تروریسم دولتی را برای جهانیان به اثبات رساند.

هواپیمای مسافربری ایرباس – 300 حامل 290 مسافر و خدمه اعم از کودک و نوجوان، زن و مرد بوده که در این فاجعه به شهادت رسیدند. در میان شهدا، 66 کودک زیر 13 سال، 46 تبعه خارجی و 53 زن حضور داشتند. لذا با در نظر گرفتن مجموع شواهد، سهوی بودن شلیک به سوی پرواز 655 کاملا مردود شد و یقین حاصل شد که رزم‌ناو وینسنس به عمد به سوی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی شلیک کرده است.

در پیام رهبر کبیر انقلاب به مناسبت جنایت بزرگ آمریکای جهانخوار آمده است: «جنگ امروز ما جنگ با عراق و اسرائیل نیست، جنگ ما جنگ با عربستان و شیوخ عربستان نیست، جنگ ما جنگ با مصر و اردن و مراکش نیست، جنگ ما جنگ با ابرقدرت‌های شرق و غرب نیست، جنگ ما جنگ مکتب ماست علیه تمامی نابرابری‌های دنیای سرمایه‌داری و کمونیزم. جنگ ما جنگ پابرهنگی علیه خوشگذرانی‌های مرفهین و حاکمان بی‌درد کشورهای اسلامی است.

این جنگ سلاح نمی‌شناسد، این جنگ محصور در مرز و بوم نیست، این جنگ خانه و کاشانه و تلخی و کمبود و فقر و گرسنگی نمی‌داند، این جنگ جنگ اعتقاد است، جنگ ارزش‌های اعتقادی انقلاب علیه دنیای کثیف زور و پول و خوشگذرانی است؛ جنگ ما جنگ قداست است، عزت و شرف و استقامت علیه نامردی‌ها است.»

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها