آیت الله جوادی آملی:

پلیس امنیت را تامین می‌کند، مسئولان اقتصاد مقاومتی را تقویت کنند

آیت‌الله جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: همانطور که شما بزرگواران امنیت را تامین کردید عده‌ای که مسئول اقتصاد مقاومتی هستند نیز باید اشتغال را تقویت کنند.
کد خبر: ۲۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷ - 06August 2014

پلیس امنیت را تامین می‌کند، مسئولان اقتصاد مقاومتی را تقویت کنند

به گزارش دفاع پرس، سردار "سیروس فتحی" فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران به همراه جمعی از فرماندهان با آیتالله جوادی آملی در شهرستان دماوند دیدار کرد.
 
آیتالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در این دیدار ضمن خیرمقدم به فرماندهان ارشد انتظامی شرق استان تهران گفت: گزارشهای جامع و سودمند شما برای بنده امیدبخش بود و از ذات مقدس الهی مسئلت میدارم توفیقی برای شما و همکاران شما عطا فرماید.
 
آیتالله جوادی آملی افزود: جریان امنیت و امانت که شما بزرگواران مسئول آن هستید شبانهروز باید خدا را شاکر باشید که کار مهم را خدا به دست شما داده است، حتی در دعاها و نمازها (اللهم انا اسئلک الامر و الایمان) امر بر ایمان مقدم داشته شده است.
 
وی گفت: اگر خدای ناکرده امنیت نباشد چگونه از مردم ایمان می خواهید، بنابراین شما شبانه روز شاکر باشید که امنیت به دست شما سپرده شده است.
 
آیتالله جوادی آملی ادامه داد: در قرآن آمده است، وقتی خدای متعال میخواست به مردم حجاز، امنیت را ذکر کند فرمود، کعبه را محترم بشمارید، رب کعبه را عبادت کنید برای اینکه اقتصاد و امنیت را تامین کرده است.

این مرجع تقلید افزود: همانطور که شما بزرگواران امنیت را تامین کردید عدهای که مسئول اقتصاد مقاومتی هستند نیز باید اشتغال را تقویت کنند.
 
آیتالله جوادی آملی در پایان بیان داشت: ازذات مقدس الهی مسئلت میطلبیم که به شما و آن عزیزانی که مسئول اقتصاد مقاومتی هستند این توفیق را عطا کند که با عزم ملی و نیروی جهادی، کشور ولیعصر(عج) را تا زمان ظهور آن حضرت از هر خطری مصون دارد.
 
در ادامه سردار "فتحی" به نقش مردم شرق استان تهران در حماسه عظیم 15 خرداد اشاره و اظهار داشت: حماسه 15 خرداد به عنوان یک سند افتخار برای مردم این خطه از کشور است و همه ما باید بدانیم امام(ره) به دلیل آنکه فریاد حقطلبی در اوج خفقان را سر داد دستگیر شد، و امروز عزت و عظمت و آزادی را مدیون امام و شهدای 15 خرداد هستیم.
 
فتحی با اشاره به افتتاح این فرماندهی در سال 90 گفت: حوزه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، از نظر گستردگی در رتبه 18 کشور و از نظر جمعیت در رتبه 12 است.
 
وی افزود: در اولین اقدام ما به تغییر ساختارها و زیرساختهای اولیه پرداختیم و در بحث کشفیات، یگانهای اجرایی این فرماندهی موفق شدند، 183 نگهدارنده سلاح غیرمجاز را دستگیر و 4 نفر از اراذل و اوباش را به هلاکت برسانند.
 
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه احساس امنیت از یک ناباوری به یک باور و به یک اقتدار عمومی رسیده است، تصریح کرد: امروز به شکر خدا 95 درصد از کل جرائم در سطح استان پرونده می شود چون اعتقاد داریم خدمات نیروی انتظامی باید به نحوی باشد که مورد توجه پروردگار قرار گیرد.
 
سردار فتحی ادامه داد: در سالهای اخیر، دید مردم نسبت به نیروی انتظامی عوض شد، امروز مردم به نیروی انتظامی اعتماد پیدا کردهاند و در مواقع حساس این اعتماد زیادتر هم شده و باید روزبه روز اضافه شود.
 
وی عنوان داشت: ما یک وظیفه داریم و یک تکلیف، در بحث وظایف وتکلیف هرچه داریم انجام میدهیم ولی آرزو داریم بزرگوارانی مثل حضرتعالی ما را دعا کنند که از عهده تکلیف هایمان برآییم تا در محضر ائمه و خداوند روسفید باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار