سرلشکر جعفری:

بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی شکل گرفته است

فرمانده کل سپاه گفت: بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی در جهان شکل گرفته و این رویایی است که به حقیقت پیوسته است.
کد خبر: ۲۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ - 06August 2014

بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی شکل گرفته است

به گزارش دفاع پرس، سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه، در اولین اجلاسیه سراسری شجره طیبه صالحین که با حضور جمعی از علما، روحانیون، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استانها با عنوان اساتید شجره طیبه صالحین بسیج برگزار شد، گفت: روحانیت برای ارائه سبک زندگی انقلاب اسلامی باید تن به آب و آتش بزند.

وی خاطرنشان کرد: مجاهدت برای تشکیل بسیج جهان اسلام با الگوی انقلاب اسلامی نیازمند حضور و تلاش بی شائبه روحانیت برای استقرار و تعمیق معنویت در بین آحاد جوامع اسلامی و بشریت است.

سردار جعفری درخصوص نقش سپاه در این زمینه تصریح کرد: سپاه بهعنوان اصلیترین پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن برای تحقق این رسالت خطیر با تمام توان در این عرصه وارد شده و زمینه را برای اجرای نظام تربیتی صالحین به عنوان اصلی ترین ماموریت فراهم آورده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تقسیمبندی مقام معظم رهبری از مراحل انقلاب اسلامی اظهارکرد: شجره طیبه صالحین بهعنوان محوریترین فعالیت بسیج، زیرساخت تربیتی انسانها برای عبور از مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی" اسلامی کردن دستگاههای نظام و انقلاب اسلامی" است که این مهم بدون حمایت روحانیت انقلابی ابتر خواهد ماند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار