تجلیل از خانواده شهید حیدری در «کوی نیکنامان»

فرهنگسرای گلستان پنج شنبه 15 تیر ماه در برنامه مذهبی «روایت شیدایی» با نام «در كوی نيكنامان» میزبان خانواده شهید مهدی حیدری از شهدای مدافع حرم خواهد بود.
کد خبر: ۲۴۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ - 05July 2017

تجلیل از خانواده شهید حیدری در «کوی نیکنامان»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ویژه «در كوی نيكنامان» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، ایجاد روحیه دفاع و شهادت در میان عموم مردم، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه پنج شنبه 15 تیر ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا با روضه خوانی و مداحی محمدباقر ربیعی ذاکر اهل بیت(ع) آغاز خواهد شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر سنگی از خانواده شهید تجلیل می شود.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت 19:30 به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.

شهید مهدی حیدری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در 21 دی ماه سال گذشته در سوریه و در جریان مبارزه به گروه های تروریستی و تکفیری به آرزوی دیرینه خود رسید و به خیل عظیم شهدا پیوست و پیکر مطهرش پس از پنج ماه به میهن بازگشت.

در بخشی از وصیت نامه شهید حیدری آمده است: من یک پاسدار با لباسی سبز برگرفته از علوی بودن رهبرم امامم سیدعلی خامنه ای است و با استعانت از خدای متعال و امام زمان (عج) که جانم به قربانش؛ امامی که در سن پنج سالگی بار سنگین من بچه شیعه نافرمان و گناهکار را به دوش کشید و چقدر از دست من خون جگر خورد، مولا جان شرمنده هستم، ببخشید که شما را این قدر خون جگر کردم. خدایا تنها تو اولیایت بودید که در سختی ها مرا همراهی کردید و یاریم نمودید، یا صبور، یا رحمان، یا رحیم ایاک نعبد و ایاک نستعین.

مقاومت مردانی در قامت عباس های بی نام و نشانی كه آنها را با نام مدافعان حرم می شناسيم و اين سوتر مقاومت مادرانی كه در نبود عباس های شان صبر را برايت معنا می كنند. مدافعان حرم رفتند تا بگويند: «كلنا عباسکِ يا زينب». روايتمان امروز، اگرچه تلخ اما به رشادت شيران سرزمين مان باز مي گردد و به خود مي باليم. حكايت شهادتشان به ما مي فهماند كه شهادت را جز شهيد نمی‌شناسد.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها