رحیمی به دفاع پرس خبر داد؛

کشف بیش از 40 تُن انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست سال 96/ افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 40 تُن انواع مواد مخدر در سه ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ - 09July 2017
کشف بیش از 40 تُن انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست سال 96/ افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته
سردار«حسین رحیمی»‌ فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به کشف بیش از 40 تُن انواع مواد مخدر در سه ماه نخست سال 96 اظهار داشت: این آمار نسبت به سه ماه نخست سال گذشته افزایش 20 درصدی را نشان می‌دهد.
 
وی ادامه داشت: رزمندگان مرزبانی نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را در حفظ و امن نگه داشتن مرزها انجام می‌دهند و در این راه جان خود را نیز فدا می‌کنند.
 
رحیمی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین مفقودی حمله تروریستی به مرز میرجاوه گفت: یکی از اقدامات ویژه‌ای که در حال انجام است رصد بر روی افراد معاند، اشرار و تروریست‌هایی هستند که به همکاران ما حمله می‌کنند و در این راستا اقدامات خوب اطلاعاتی انجام شده و ان‌شالله به موقع خبرهای خوبی به مردم داده خواهد شد.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان در خصوص اینکه چرا اخیرا شاهد حمله‌های تروریستی به مرزها هستیم افزود: تحرکات معاندین و عوامل ضد انقلاب متاسفانه زیاد شده و انتظار داریم کشور همسایه پاکستان کنترل بیشتری بر روی مرزهای خود داشته باشد و کسانی که به راحتی می‌آیند ضربه می‌زنند و به خاک پاکستان فرار می‌کنند را دستگیر کنند.
 
رحیمی با اشاره به کمبود تجهیزات در مرز سیستان و بلوچستان گفت: اگر نقصی در تجهیزات هم باشد با دلاوری و رزمندگی همکاران برطرف می کنیم البته قطعا تجهیزات بهتر و کامل تر کمک بیشتری در حفاظت از مرزها می‌کند بخصوص در بخش انسداد مرز ما همچنان در بخشی از مرز خلع داریم و باید پوشش داده شود و باید کامل شود و تجهیزاتی که در آنجا وجود دارد به روز رسانی شوند و این مستلزم این است مسئولین ذی‌ربط در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند.   
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها