سرهنگ کرمی تشریح کرد؛

برنامه‌های یگان ویژه برای تسهیل تردد زوار اربعین حسینی (ع)

معاون عملیات یگان‌های ویژه ناجا از اتخاذ تمهیدات لازم به منظور تامین امنیت و تسهیل تردد زوار اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط در این راستا انجام شده است.
کد خبر: ۲۴۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ - 08July 2017
تمهیدات لازم از سوی یگان ویژه برای تسهیل تردد زوار اربعین حسینی(ع)به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «محمد کرمی» معاون عملیات یگان‌های ویژه ناجا در بازدید از پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: به حول و قوه الهی از چند ماه پیش، تدابیر و اقدامات لازم برای تامین امنیت و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) پیش بینی شده و یگان ویژه با تمام قدرت از توان خود در این راستا استفاده می‌کند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها از تمام ظرفيت‌های خود در کنار یگان ویژه برای خدمات‌ رسانی به زائران اربعين استفاده خواهند كرد که هماهنگی‌های لازم با ساير نهادها و اداره‌های ذيربط انجام شده تا خدمات دهی به زوار حسينی به صورت مناسب انجام شود.

سرهنگ کرمی با تأکيد بر آمادگی یگان ویژه برای تامین امنیت مراسم اربعين حسینی (ع) و تسهیل تردد زوار، گفت: مصمم هستيم با همراهی و همکاری ساير نهادها و ارگان‌ها بهترين و بيشترين خدمات را امسال به زائران ارائه کنيم.

این مقام انتظامی ابراز اميدواری کرد: با تکميل پروژه‌های مربوط به زيرساخت‌ها در استان ایلام به ويژه پروژه‌های راهسازی در مسير ايلام به مهران، تردد زائران در اربعين حسينی با کمترین مشکل انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: یگان ویژه همزمان با حضور زائران اربعین حسینی (ع) در مهران با تمام توان و با آمادگی کامل و تجربه‌ای که از سال‌های گذشته در این ماموریت دارد، با روحیه جهادی و علاقه مندی کامل با همه امکانات در امر تسهیل تردد و تامین امنیت کامل زوار خدمت رسانی می‌کند.

کرمی در خاتمه با اشاره به پيش بينی افزايش تعداد زائران در اربعين امسال، تصریح کرد: بايستی با توجه به زمان باقی مانده کلیه دستگاه‌ها نواقص و کمبودها را احصا و در رفع آن‌ها اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار