درودی:

یک تیم مهندسی پزشکی برای آماده‌سازی بیمارستان‌های ایرانی عازم مکه و مدینه می‌شود

مشاور اجرایی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اعلام خبر اعزام یک تیم مهندسی پزشکی برای آماده‌سازی بیمارستان هلال احمر ایران در مکه و مدینه گفت: این تیم 15 نفره بزودی اعزام می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ - 09July 2017
یک تیم مهندسی پزشکی برای آماده‌سازی بیمارستان‌های ایرانی عازم مکه و مدینه می‌شود
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «طاهر درودی» مشاور اجرایی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اعلام این که ویزاهای این تیم هنوز از سوی عربستان صادر نشده است، اظهار داشت: امسال برای همه افراد ویزا به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و منتظر صدور ویزای تیم آماده‌سازی بیمارستان‌های ایران به صورت الکترونیکی هستیم.

وی با اعلام اینکه حدود 25 روز برای اعزام نخستین تیم زیارتی ایران به حج تمتع باقی مانده است، گفت: نگرانی برای آماده‌سازی بیمارستان هلال احمر ایران در عربستان وجود ندارد.

درودی با بیان اینکه این تیم 15 نفره شامل مهندسان پزشکی و آی تی را است، تصریح کرد: محل بیمارستان‌های ایران در مکه و مدینه همان مکان‌های سال‌های گذشته است.

مشاور اجرایی مرکزپزشکی حج و زیارت هلال احمر با اعلام ظرفیت بیمارستان‌ها ایران در عربستان گفت: ظرفیت اولیه بیمارستان ایران در مکه و مدینه به ترتیب 84 و 22 تخت است و در صورت نیاز امکان افزایش تخت‌های بیمارستانی وجود دارد به عنوان مثال در ظهر حادثه منا، 60 تخت جدید به بیمارستان مکه هلال احمر ایران افزوده شد.

وی از به پایان رسیدن 70 درصد معاینات اولیه خبر داد و افزود: بزودی معاینات تمام زائران اعزامی به پایان می رسد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار