پست اینستاگرامی همسر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» + عکس

همسر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» در پست آخر خود دلنوشته‌ای را منتشر کرده که در آن از حال و هوای خودش پس از شنیدن خبر تفحص مقتل شهید بلباسی گفته است.
کد خبر: ۲۴۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ - 09July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نبرد سنگین «خان طومان» و محاصره نیروهای مدافع حرم در این نبرد سنگین یکی از اتفاقات مهم در جنگ با تکفیری‌ها در سوریه بود که هیچگاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود؛ نبردی که موجب شد ۱۳ نفر از مدافعان حرم به جمع دوستان شهید خود بپیوندند و به درجه رفیع شهادت نائل آیند.

شهید «محمد بلباسی» یکی از این ۱۳ نفر بود که در نبرد خان طومان به شهادت رسید در حالی که فرزند کوچکش «زینب» هرگز وی را ندیده بود.

همسر شهید «بلباسی» پس از شهادت او پست‌های متعددی را در ارتباط با شهید منتشر کرده است که بسیاری از آنها مورد توجه قرار گرفتند.

همسر این شهید والامقام در پست آخر خود دلنوشته‌ای را منتشر کرده که در آن از حال و هوای خودش پس از شنیدن خبر تفحص مقتل شهید بلباسی گفته است.

«محبوبه بلباسی» در این پست نوشت: «نمی‌دانم خبر درست است یا شایعه، شنیده‌ام که قرار است مقتل تو تفحص شود، شاید نیزه شکسته‌ها را کنار بگذارند و پیکر رنجورت از دندان گرگ‌ها را بیابند، سخت می‌شود تو را از گودال برگرداند عزیزم، کاش بوریا داشته باشند... خواستم بگویم محبوبه هنوز روی حرفت حرف نمی‌آورد، حرف آخر را تو بزن، خواستی بیایی، بیا، قدمت روی چشم، به تو حق می دهم دامن دختر رسول الله، زهرای اطهر را بع خاک سرد ترجیح دهی، ولی مرد مومن! بچه ها دلشان پدر می‌خواهد، کاش می‌شد یک توک پا میان بوریا می‌آمدی و باز می رفتی، قدر یک نگاه، قدر یک لبخند....».
پست اینستاگرامی همسر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» + عکس

منبع: ابنا

نظر شما
پربیننده ها